پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور از جایگاه رضایت‌بخش مرکز خدمات در بین علماء و مسئولین حوزوی استان آذربایجان شرقی ابراز خرسندی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید جمال‌الدین میرمحمدی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ذر تبریز، ضمن ابراز خرسندی از جایگاه رضایت‌بخش مرکز خدمات در بین علما و مسئولین حوزوی استان، گفت: به لطف خدا ارزیابی‌ها از این مرکز نشان‌دهنده پویایی و تلاشگر بودن مجموعه مرکز خدمات آذربایجان شرقی در ارائه خدمات به طلاب و روحانیون است.

رئیس مرکز خدمات حوزه در پاسخ به نظرش درباره وضعیت حوزه علمیه آذربایجان شرقی، گفت: با توجه به قدمت و تاریخ پرافتخار و حضور علما بزرگ در این استان، ظرفیت‌های خوبی برای تربیت طلاب آگاه به شرایط زمان و مکان و نقش‌آفرین در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مرکز خدمات در اهداف میان‌مدت خود بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشته و با تمام توان برای رشد و تعالی تحصیلی و تمرکز طلاب و روحانیون بر انجام رسالت حوزوی خود تلاش می‌کند، افزود: برخورداری مرکز از نیروی انسانی متعهد با روحیه جهادی مهم‌ترین دلیل موفقیت این مرکز است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرمحمدی در پایان، با یادآوری جایگاه خدمت به سربازان حضرت ولی‌عصر (عج) گفت: فعالیت ما باید به‌گونه‌ای باشد که رضایت حضرت حجت بن حسن العسکری (عج) و نایب ایشان را فراهم کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha