یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ دیدار جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم با مسئول مرکز رسانه و فضای‌مجازی حوزه‌های علمیه/ حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا برته

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین برته، گفت: پرداختن به پژوهش‌های نو و مرتبط با نظام مسائل روز جامعه اسلامی، یکی از رسالت‌هایی می‌باشد که رسانه حوزه برای خودش تعریف کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته مدیرمسئول خبرگزاری حوزه، پیش از ظهر امروز در نشستی با معاون پژوهش حوزه‌های علمیه که در حاشیه بازدید از مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه برگزار شد، گفت: برای فعالان مجموعه رسانه حوزه ایجاد گفتمان مهم‌تر از ایجاد ساختار بوده و هست.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه، افزود: بخش دبیرخانه رصد حوزه‌های علمیه در این مرکز طراحی شده است تا بتواند نیازهای فکری و فرهنگی در کشور را مورد سنجش و بررسی قرار دهد.

وی، خاطرنشان کرد: در بخش خبر و اطلاع رسانی دو بال اقدام در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه وجود دارد؛ خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه این دو بال را تشکیل می‌دهند.

مدیر مسئول خبرگزاری حوزه، رشد مخاطبین خبرگزاری حوزه را دو برابری دانست و گفت: این در حالی است که استفاده از سایت‌ها رو به کاهش است و بیشترین کاربران فضای مجازی به سمت شبکه‌های اجتماعی گرایش پیدا کرده اند.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه تصریح کرد: گفتمان رسانه در حوزه‌های علمیه به دلیل اخلاص تاریخی حوزه هنوز در بدو نهادینه شدن است.

وی با اشاره به اینکه رسانه حوزه، فقط رسانه نهاد و سازمان اداری آن نیست، افزود: این رسانه برای ارائه تولیدات نوقلمان حوزوی نیز آمادگی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین برته، بیان داشت: پرداختن به پژوهش‌های نو و مرتبط با نظام مسائل روز جامعه اسلامی یکی از رسالت‌هایی می‌باشد که رسانه حوزه برای خودش تعریف کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha