جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
زنان

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان، گفت: با توجه به سابقه دینی و مذهبی که مردم اصفهان دارند، بانوان مبلغه ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی برای معرفی الگوی زن مسلمان هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، شادی فضلی در همایش تجلیل از مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، اظهار داشت: استفاده از الگوهای تبلیغی مانند حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت زینب سلام الله علیها بر ما بسیار با اهمیت است.

وی افزود: خواهران مبلغه در ارتباط با مردم و ترویج فرهنگ دینی و همچنین همراهی با مشکلات مردم همیشه همراهی کرده اند؛ حوزه‌های علمیه خواهران توانسته اند در زمینه‌های تبلیغ دینی و فرهنگی در حوزه‌های مختلف کودک و نوجوان، خانواده، آسیب‌های اجتماعی و… نقش فعالی داشته باشند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: انتظار داریم بانوان مبلغه متخصص به علوم اسلامی و مشاوره، در مراکز مشاوره‌ای که در سطح استان اصفهان فعال است حضور فعال و پررنگ‌تری داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسأله فرهنگ یکی از اولویت‌های کنونی جامعه است، گفت: انتظار می‌رود که تعامل و هم افزایی گسترده‌تری بین مبلغان و دستگاه‌های اجرایی استان وجود داشته باشد.

فضلی تصریح کرد: در بحث مهندسی فرهنگی، سبک زندگی اسلامی ایرانی، بحث عفاف و حجاب نیازمند همکاری با شما بزرگواران هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha