دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1005468
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
تصاویر / مراسم گرامیداشت دهه مبارکه فجر با حضور امام جمعه قزوین برگزارشد

حوزه / به مناسبت ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ مراسم گرامیداشت یوم الله دهه مبارکه فجر با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم، در گلزار شهدای قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، امروز در مراسم گرامیداشت یوم الله دهه مبارکه فجر که در گلزار شهدای قزوین، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند که اجازه ندهند که ملت ایران سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند ولی امروز مسئولین، ائمه جمعه و جماعات و روحانیون باید دستاوردها وکارنامه انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین نمایند.

وی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که دشمنان برای ما برنامه تعیین نمایند، چرا که نفوذ دشمنان به این کشور صدمات جبران ناپذیری وارد خواهد ساخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: دشمنان و آمریکای جنایتکار بداند که امسال نیز ملت ایران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنی بزرگ فراموش نشدنی و ماندگار در کشور برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: مبلغین، ائمه جمعه و جماعات در مساجد علاوه بر اینکه اصل ولایت را بیان می‌کنند، ثمره ولایت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری را نیز برای آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان به خوبی بیان کنند.

حجت الاسلام معبودی به شخصیت سیاسی و الهی امام خمینی (ره) اشاره و تصریح کرد: توجه به ملت‌های مسلمان دنیا، مرعوب نشدن در مقابل قدرت‌های جهانی و مستکبرین، ایجاد قسط و عدل، حمایت بی‌دریغ از مستضعفان و محرومان از ویژگی‌های امام راحل بود.

انتهای پیام

برنامه های دهه مبارکه فجر در قزوین آغاز شد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha