شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ولی الله روان

حوزه/ معاون امور فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ۱۰۰ عنوان برنامه در بقاع متبرکه استان اصفهان از جمله ۲۰ برنامه سبک زندگی و یادواره شهدای طلاب در دهه فجر سال ۱۴۰۰ اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام ولی الله روان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه فجر و چهل و سومین سالروز فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه ادارات اوقاف در شهرستان‌های استان اصفهان برنامه‌های مختلفی را برای گرامی داشت این ایام در دستور کار قرار داده‌اند، اظهار داشت: آذین بندی، فضا سازی و تبلیغات محیطی امامزادگان و شعاع پیرامون آن، برافراشته کردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی بقاع متبرکه و نصب آن به طور دائمی، پخش آواهای ماندگار و خاطره‌انگیز در ایام پیروزی انقلاب اسلامی در بقاع متبرکه و استفاده از بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب با موضوع انقلاب اسلامی در تبلیغات محیطی از جمله اقدامات در دستور کار است که در همه بقاع متبرکه استان اصفهان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه غبارروبی همه امامزادگان نیز در دهه فجر امسال در دستور کار است، افزود: همچنین در بقاع شاخص استان زنگ انقلاب همزمان با ورود امام خمینی (ره) به کشور به صدا درآمد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است، اضافه کرد: برگزاری کنگره شهدا نیز در همه شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و همچنین یادواره شهدای طلاب نیز در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ۲۳ محفل انس با قرآن و نهج‌البلاغه در استان اصفهان ادامه داد: تجلیل از فعالان قرآنی نیز در کنار برگزاری این محافل انجام می‌شود.

حجت الاسلام روان با اشاره به اینکه برگزاری جشن انقلاب همراه با برنامه‌های شاد و تئاتر نیز در دهه فجر امسال در بقاع متبرکه استان اجرایی خواهد شد، گفت: برگزاری بیش از ۲۰ برنامه سبک زندگی اسلامی نیز در این ایام در امامزادگان استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در مجموع ۱۰۰ عنوان برنامه در بقاع متبرکه استان اصفهان برای گرامی داشت چهل و سومین جشن انقلاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha