سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
طباطبایی

حوزه/ آیت الله طباطبایی نژاد با تسلیت ارتحال حضرت آیت الله صافی گلپایگانی(ره) تصریح کرد: مبارزات ایشان با رژیم طاغوت، تذکرات صریح و شجاعانه و پیگیری مشکلات مسلمین و مبارزه با فرقه‌های انحرافی تنها بخشی از خدمات آن مرحوم به اسلام و انقلاب بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، دفتر آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در پی ارتحال عالم ربانی و مرجع عالی قدر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی پیام تسلیتی بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

رحلت عالم جلیل‌القدر و فقیه اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام)، حضرت آیت الله العظمی آقای حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی (اعلی الله مقامه) موجب تأثر و تألم گردید.

آن عالم ربانی از فقهای بزرگ عصر بود و مبارزات ایشان با رژیم طاغوت، تذکرات صریح و شجاعانه ایشان و پیگیری مشکلات مسلمین، مبارزه با فرقه‌های انحرافی، تربیت شاگردان، تألیفات گوناگون ارزشمند و همه خدمات ایشان به اسلام و انقلاب اسلامی باعث شد که رحلت این فقید سعید ضایعه و خسران برای اسلام و انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

اینجانب رحلت این عالم بزرگ را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (حفظه الله)، مراجع معظم تقلید، حوزه‌های علمیه، مقلدین و ارادتمندان ایشان، مردم استان اصفهان و مردم عالم پرور شهرستان گلپایگان، خاندان مکرّم ایشان و به ویژه فرزند برومندشان جناب آقای حاج شیخ حسن صافی تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان علو درجات را برای ایشان خواستارم.

سید یوسف طباطبایی نژاد
نماینده ولی فقیه در استان
و امام جمعه اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ---- IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 0
    پیام تسلیت حضرت آیت الله العظمی روحاني بسم الله الرحمن الرحيم الَّذِينَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلائِكَةُ طَيِّبِينَ يَقُولُونَ سَلامٌ عَلَيْكُمْ ادْخُلُوا الْجَنَّةَ بِما كُنْتُمْ تَعْمَلُونَ صدق الله العلي العظيم رحلت عالم جلیل‌القدر حضرت آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی، از شمار عالمانی که زندگی خود را در راه تثبیت عقاید مؤمنین و نشر علوم اسلام بذل نموده‌اند، به پیروان مکتب اهل بیت علیهم‌السلام و به عموم مسلمین تسلیت عرض می‌کنیم و در مقابل قضا و قدر الهی راضی، و در مقابل فرمان و مشیت او تسلیم هستیم. خداوند روح این راحل فقید را غرق رحمت واسعه‌ی خود قرار دهد و همراه با حضرت محمد و خاندان اطهار اپ صلوات الله علیهم اجمعین محشور گرداند.