پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کسب و کار

حوزه/ مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجداستان قم از آغاز دوره آموزشی کسب و کارهای نوپا ویژه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سعید روحانی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با همکاری مؤسسه رایة الهدی و اداره کل ورزش و جوانان استان قم دوره آموزشی کسب و کارهای نوپا را برگزار می‌کند.

وی همچنین با بیان اینکه دوره آموزشی کسب و کارهای نوپا با هدف توانمندسازی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود، افزود: در این دوره آموزش‌های لازم در خصوص حمایت از افرادی که قصد دارند با سرمایه‌های خرد وارد بازار کار شوند ارائه می‌شود و شرکت کنندگان با اصول و قواعد راه اندازی یک کسب و کار نوپا و استارت‌آپ آشنا می‌شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، با تاکید بر اینکه از شرکت کنندگان در این دوره هیچ شهریه‌ای دریافت نمی‌شود، بیان داشت: در این دوره از اساتید بنام و طراز اول در حوزه کسب و کار استفاده شده است.

حجت الاسلام روحانی اضافه کرد: کارگاه‌های "تأمین منابع مالی برای کسب و کار و استار تاپ" با تدریس مهندس رضوانی، "تیم و منابع انسانی در کسب و کار" با حضور دکتر ایرانشاهی، "فنون مذاکره و اداره جلسات" با ارائه مهندس حسن پور و دو کارگاه "استراتژی کسب و کار" با حضور مهندس صادق منش در این دوره آموزشی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha