سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

حوزه/ معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید از ظرفیت عظیم تعاونی‌ها در جهت توسعه و پیشرفت کشور بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه مهدی مسکنی، پیش از ظهر امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دانشگاه قم با اشاره به دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: رشد و توسعه علمی از برکات انقلاب اسلامی است به طوری که هم اکنون تنها در دانشگاه قم بیش از ۱۰ هزار دانشجو وجود دارد.

وی به تعاون و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: تعاون در طی این سال‌ها مهجور مانده و باید این نگاه تغییر پیدا کند.

مسکنی افزود: تعاون و جهاد سازندگی از نهادهایی بود که از همان اوایل انقلاب تأکید ویژه‌ای روی این دو از سوی بنیانگذار انقلاب وجود داشت اما در طی این سال‌ها این نهادها با بی مهری مواجه شدند.

وی ابراز داشت: بیشترین پول و نقدینگی در دست مردم است اما ما از این ظرفیت عظیم که می‌تواند در تعاونی‌ها به کار گرفته شود غافل شده‌ایم.

مسکنی بازگشت به مردم را مهم برشمرد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب نیز بارها در سخنرانی‌های خودشان به تعاون و همکاری با مردم تأکید دارند و علاوه بر این بنیانگذار انقلاب نیز روی تعاونی‌ها و مردم نگاه ویژه‌ای داشتند.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: امروز در هر جایی که تعاونی‌ها وارد عمل شدند عملکرد خوبی داشتند به طوری که امروز ۳۰ درصد بارهای کشور توسط تعاونی‌های باربری جابجا می‌شوند.

وی افزود: تعاون باید با دانشگاه و حوزه ارتباط خوبی داشته باشد به همین علت احساس نیاز جدی در زمینه علم داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha