پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه بنای انقلاب بر این است که مردم، صاحب سرنوشت خودشان باشند، گفت: شعار اصلی انقلاب، نفی آقازادگی و نفی تبعیض بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در دیدار با مدیران و معاونین تأمین اجتماعی استان، با تاکید بر اینکه بنای انقلاب بر این است که مردم صاحب سرنوشت خودشان باشند، اظهار داشت: شعار اصلی انقلاب، نفی آقازادگی و نفی تبعیض بود.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در اولین سخنرانی خود به مسائل اقتصادی تاکید داشتند، گفت: برخی افراد که بعد از انقلاب دارای سرمایه‌های عظیمی در کشور بودند، از وضع موجود ناراضی هستند اما توده مردم، همان‌هایی که برای انقلاب از جان خود گذشتند، مدافع انقلاب بوده و هستند.

امام جمعه همدان افزود: در برابر این تعداد اندک که به منفعتی رسیده‌اند، اقشار مختلف جامعه از فرهنگیان تا بازنشستگان و عموم مردم حضور دارند که در طول ۴۳ سال گذشته نه برای کسب منافعی بلکه برای اسلام و انقلاب همیشه پای کار بوده‌اند و تمام سختی‌ها را تحمل کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم انقلاب به مسیر اصلی خود بازگردد، باید به عرصه خدمت رسانی به توده مردم برگردیم، گفت: به کسی می‌توان انقلابی گفت که داشته‌های نظام را برای خود مردم و به نفع مردم بیاورد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اعتقاد امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بر این است که مردم ولی نعمتان ما هستند، اظهار کرد: همان طور که حضرت امیر (ع) در نهج‌البلاغه فرمودند، مردم عماد دین هستند و قوام جامعه به مردم است.

وی با اشاره به لزوم گسترش بسترهای خدمت‌رسانی به مردم، یادآور شد: در بین اقشار مختلف، خدمت‌رسانی در حوزه بازنشستگان لازم است تا تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی تصریح کرد: فرد بازنشسته، با وجود آنکه حقوق اندکی دارد، اما انتظارات از او زیاد است و لذا به همین دلیل در روایات، درخواست وسعت رزق در کِبَر سن مطرح شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha