شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان با اشاره به آخرین وضعیت مصلای همدان، گفت: در شرایط فعلی استفاده از بودجه دولتی برای ساخت مصلی را مصلحت نمی‌دانم و بودجه‌های موجود باید در عرصه اقتصادی و رفع مشکلات مردم صرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در دیدار با شهردار و معاونین شهرداری همدان، با بیان اینکه در شرایط اقتصادی فعلی، مدیریت شهری بسیار سخت است، اظهار داشت: یکی از بهترین کارهایی که شهرداری می‌تواند به وسیله آن تحولی در عملکردها داشته باشد، پیش بردن کارها و پروژه‌ها در استفاده از سرمایه گذاری‌ها است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم سال آینده تحولات خوبی را در شهر شاهد باشیم، گفت: تقسیم شهر به دو بخش را قبول نداریم و این نگاه را اسلامی نمی‌دانیم، اما علیرغم تمام تلاش‌های صورت گرفته برخورداری‌ها در برخی از مناطق کمرنگ است.

امام جمعه همدان افزود: با توجه به آنکه سرانه اماکن ورزشی و فضای سبز در حاشیه شهر نسبت به مناطق دیگر کم‌تر است، خوب است با برنامه ریزی مناسب در ایام الله دهه فجر، در کوچه‌های حاشیه شهر وسایل بازی برای بچه‌ها تعبیه شود.

وی با بیان اینکه انجام چنین کارهای ساده و کوچک که هزینه‌ای هم ندارد می‌تواند باعث خوشحالی کودکان شود، مطرح کرد: ایجاد چنین فضایی قطعاً در سلامت روانی و سلامت جسمانی کودکان تأثیر به سزایی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه در برخورد با مدیران استانی اگر مسئله‌ای وجود داشته باشد، شخصاً به آنها تذکر می‌دهم، گفت: آنچه مهم است، خدمت به مردم، نظام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه بنده بارها اعلام کرده‌ام در تغییر مدیران دخالت نکرده و نخواهم کرد، یادآور شد: بنای دفتر بر کمک به مسئولان است، چرا که موفقیت مدیران را موفقیت خود می‌دانیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی تصریح کرد: آنچه به نفع مردم است و برای جامعه و مردم مفید باشد را حمایت خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت مصلای همدان، با بیان اینکه به دنبال راهکاری برای تکمیل آن هستیم، خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی استفاده از بودجه دولتی برای ساخت مصلی را مصلحت نمی‌دانم و بودجه‌های موجود باید در عرصه اقتصادی و رفع مشکلات مردم صرف شود.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه یکی از خلاءها در همدان نبود پارک بانوان و پارک کودکان است، گفت: نیازمند فضای مناسب و البته وسیع برای تفریح بانوان هستیم که بتوانند به راحتی در آنجا به ورزش و تفریح مشغول شوند.

وی با اشاره به اینکه با وجود فضای آپارتمانی، کودکان نیازمند فضایی برای بازی هستند، اظهار داشت: پارک کودک و نوجوان نیز از دیگر خلاهایی است که باید برای ایجاد آن برنامه ریزی شود، پارکی که هم جنبه تفریحی داشته باشد و هم تربیتی.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha