یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تجدید پیمان کارکنان مرکز مدیریت حوزه با آرمان های امام(ره) و شهدا

حوزه/ انقلاب ایران سبب دیالوگ جدید بر اساس دین، صداقت، ایمان و تقوا به وسیله مجاهدی فقیه حضرت امام (ره) شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین ساجد، صبح امروز در مراسم گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به همت پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و با همکاری دفتر اجتماعی سیاسی این مرکز، در مسجد مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد،. گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی گفتمان ناب و اصیل و در عرصه عالم دارای رأی، اثر و ارزش است.

رئیس مجتمع آموزش عالی زبان، ادبیات و فرهنگ شناسی جامعه المصطفی (ص)، افزود: انقلاب اسلامی حادثه منطقه بلکه تاریخی بود که به همه دنیا در عرض ۴۳ سال ثمرات خودش را رسانده است.

این مبلغ بین‌الملل بیان داشت: بنده در بطن مباحث علمی غرب و شرق حضور داشته و زندگی کردم و در مراکز علمی آنها حضور علمی داشته‌ام، اگر این هجوم علیه انقلاب است، به دلیل حقانیتی است که در ایران ایجاد شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ساجد، گفت: ما شاهد بودیم که دنیا برده غرب است، باید اصل و سایرین فرع آن باشند. این مسئله در طول ۴ قرن اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: در دوران جنگ جهانی سه رئیس جمهور بدون اجازه شاه ایران وارد می‌شوند و این نشان می‌دهد که ارزشی برای حتی شاه ایران قائل نبودند، اما انقلاب این هیمنه را در هم شکست و آنها را سرافکنده کرده است.

این مبلغ بین‌الملل بیان داشت: امام راحل، نه تنها اینکه ایران، تشیع و اسلام را از زیر چکمه‌های غرور و فشار غرب نجات داد، بلکه این گفتمان، دین را نجات داده است.

رئیس مجتمع آموزش عالی زبان، ادبیات و فرهنگ شناسی جامعه المصطفی (ص)، افزود: اما انقلاب دین را وارد عرصه کرد. اگر انقلاب و عنایت اهل بیت (ع) و حمایت مردم نبود، معلوم نبود چه اتفاقی در دنیا و برای جوامع اسلامی می‌افتاد.

این مبلغ بین‌الملل بیان داشت: لذا دشمنان نمی‌خواهند این انقلاب به مسیر خود ادامه دهد و همه تلاششان را برای از بین بردن آن می‌کنند و این کار در حال انجام است.

حجت الاسلام والمسلمین ساجد گفت: همان طور که عاشورای حسینی فرهنگ ضد دینی را تغییر داد، انقلاب ایران فرهنگ ضد خدایی را در هم شکست.

این استاد حوزه افزود: انقلاب ایران سبب دیالوگ جدید بر اساس دین، صداقت، ایمان و تقوا به وسیله مجاهدی فقیه حضرت امام (ره) شد.

حجت الاسلام والمسلمین ساجد گفت: امروز به برکت حوزه در طول این ۴۳ سال نیروهای ارزشمند و متفکر تربیت شدند و در دنیا صاحب اثر هستند. ما باید به زبانه‌های مختلف دنیا مبلغ داشته باشیم. مخاطبین زیادی وجود دارند که به دنبال شنیدن مبانی دینی و الهی هستند. لذا باید افرادی در بحث تبلیغ بین‌الملل تربیت شوند تا بتوانند مبانی دینی را به دنیا ارائه دهند.

این مبلغ بین‌الملل بیان داشت: امروز باید کسانی در حوزه باشند تا فلسفه گفتمان انقلاب اسلامی را تبیین کنند و توضیح دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha