یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مراسم 22 بهمن در شهرستان هویزه

حوزه / حجت‌الاسلام برهانی گفت: اقتداری که جهان تشیع و جبهه مقاومت امروزه از آن برخوردار است، مرهون وجود نظام و انقلاب اسلامی ایران و مدیریت حکیمانه امامین نظام است که در کل تاریخِ این جبهه بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت‌الاسلام برهانی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، در سخنرانی مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بخش بستان شهرستان دشت آزادگان اظهارداشت: چهل و سومین سالروز پیروز انقلاب اسلامی ایران را به کوری چشم دشمن و استکبار جهانی و به کوری چشم آنان که می‌گفتند سال ۲۰۰۵، سال سرنگونی انقلاب اسلامی است، مجدداً گرد هم می‌آییم و جشن می‌گیریم و ان شاء الله این جشن‌ها تا تحویل بیرق انقلاب به دست حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه ادامه خواهد یافت.

وی افزود: اقتداری که جهان تشیع و جبهه مقاومت امروزه از آن برخوردار است، مرهون وجود نظام و انقلاب اسلامی ایران و مدیریت حکیمانه امامین نظام است که در کل تاریخِ این جبهه بی‌نظیر می‌باشد؛ لذا این را باید از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

وی افزود: آن زمانی‌که آمریکای جنایتکار جهت براندازی نظام اسلامی بر روی افراد معینی منافق برنامه‌ریزی می‌کرد، گذشت؛ لذا امروز مجبور است جهت رویارویی با نظام اسلامی ائتلاف تشکیل دهد و دست نیاز به بقیه کشورها دراز کند که باز هم به توفیق اللهی شکست خواهد خورد.

اقتدار شیعه در جهان مدیون جمهوری اسلامی است

اقتدار شیعه در جهان مدیون جمهوری اسلامی است

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha