جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسن علیدادی سلیمانی

حوزه/ امام جمعه کرمان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن گفت: ملت باید در مقابل دسیسه های پیچیده استکبار هوشیاری خود را حفظ کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسین علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان اظهار داشت: پس از گذشت ۴۳ سال از انقلاب همچنان ملت پای ارزش‌ها ایستاده‌اند و این مایه عزت و افتخار نظام اسلامی است که در نهایت به اقتدار کشور ختم می‌شود.

وی افزود: این انقلاب مردمی بود و مردم با هدایت امام خمینی (ره) نظام شاهنشاهی را شکست دادند و در نهایت پس از انقلاب نیز با هدایت امامین انقلاب دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه در کرمان ادامه داد: دشمن تمام سعی و تلاش خود را می‌کند تا دستاوردهای نظام را زیر سوال ببرد و فکر و ذهن مردم را تحت تأثیر قرار دهد، اما در واقعیت دستاوردهای انقلاب موجب اقتدار ایران اسلامی شده است و نقش ایران در جهان غیر قابل انکار است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: در حال حاضر دشمن به صورت ترکیبی در حال هجمه به کشور است و باید مراقبت کنیم که در مقابل این شبهه افکنی ها شکست نخوریم.

وی تاکید کرد: برای گذر از این هجمه‌ها باید زاویه دیدمان را با زاویه دید امام جامعه تنظیم کنیم تا از این جنگ ترکیبی هم سر بلند بیرون آییم.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha