شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بارانی محمد

حوزه / امام جمعه پارسیان گفت: مشکلات معیشتی که ناشی از تصمیمات اشتباه و ناکارآمدی دولت‌هاست، مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی دلسرد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارسیان، اظهار داشت: ملت با بصیرت پارسیان بار دیگر با حضور پور شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که همواره در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه قرار دارند.

وی با ذکر این نکته که مردم در جبهه‌های گوناگونی در حال مقاومت هستند، ابراز کرد: تمام مشکلات مانند تحریم، جنگ، گرانی و … نتوانسته مردم را از نظام جدا کند چراکه مردم دل در گرو این انقلاب دارند.

امام جمعه پارسیان، با ذکر این نکته که دشمن با تحریف واقعیات و جنگ نرم سعی دارد که مردم را از انقلاب ناامید کند، اذعان کرد: با وجود چنین مردم بصیری دشمنان آرزوهای خود را به گور خواهند برد.

حجت‌الاسلام بارانی، انقلاب اسلامی را انقلابی کاملاً مردمی دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی زیر سایه اراده مردم رقم خورد و چارچوبی به نام مردم سالاری دینی را برای حکومت‌داری ارائه کرد که تاکنون اجازه دخالت به هیچ قدرت بیگانه در امور کشور را نداده است.

وی با ذکر این نکته که در دوران طاغوت بدترین ظلم‌ها به مسلمانان روا می‌شد، تشریح کرد: در دوران طاغوت به صورت کامل به کشورهای غربی وابسته بودیم و تمام زیرساخت‌های اصلی کشور در دست قدرت‌های غربی و اسرائیلی‌ها بود.

امام جمعه پارسیان، با بیان اینکه باید با عینک انصاف به مسائل نگاه کنیم، گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی که ناشی از تصمیمات اشتباه و ناکارآمدی دولت‌هاست، نباید مردم را از نظام دلسرد چراکه جوانان این انقلاب در تمام ابعاد کشورداری خود را نشان داده‌اند و قطعاً در بعد اقتصاد نیز توانمندی‌ها را نشان خواهند داد.

حجت‌الاسلام بارانی با اشاره به این نکته که سیاست‌های اشتباه دولت‌ها در این مشکلات نیز نقش مهمی دارد، ابراز کرد: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و تحقق گام دوم انقلاب، باید با شناخت مکتب امامین انقلاب، تحت لوای ولایت فقیه گام برداریم.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha