دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام انصاری راد

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، با اشاره به این نکته که از ۲۰ درصد ظرفیت مساجد برای اعتکاف استفاده خواهد شد،گفت: ارائه تست منفی کرونا در هنگام ثبت‌نام، الزامی است و داوطلبان باید مدارک تست کرونا و تزریق دُز دوم واکسن را برای حضور در اعتکاف ارائه کنند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، ضمن تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ماه رجب فرصتی برای تقویت عبودیت و بندگی محسوب می‌شود که بهتر است نهایت استفاده را از آن‌ها داشته باشیم.

وی ابراز کرد: متأسفانه با شیوع کرونا، بسیاری از معادلات معنوی جامعه بر هم خورد، اما در تلاش هستیم برنامه‌ای تدارک دیده شود تا از برکات معنوی ماه‌های رجب، شعبان و رمضان نهایت استفاده را کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به ایام‌البیض، تصریح کرد: در سال‌های گذشته با توجه به شیوع کرونا، مصلحت بر عدم برگزاری مراسم اعتکاف بود. اما امسال با توجه به اینکه اغلب مردم واکسن را تزریق کرده اند، مراسم اعتکاف با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام انصاری‌راد با اشاره به برگزاری نماز جمعه و برپایی نمایشگاه‌های مختلف در سطح استان هرمزگان اظهار کرد: در مواقعی که تمام بخش‌های جامعه در حال فعالیت هستند، امکان تعطیلی مراسم اعتکاف وجود ندارد و سعی داریم بر اساس دستورالعمل سازمان تبلیغات اسلامی کشور برای برگزاری مراسم اعتکاف تلاش کنیم.

وی ضمن تاکید بر لزوم و اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: تمام پروتکل‌های بهداشتی تصویب شده در ستاد مقابله با کرونا، باید به صورت دقیق و تحت نظارت رعایت شود تا خدای ناکرده شاهد گسترش بیشتر این ویروس منحوس نباشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، با اشاره به این نکته که از ۲۰ درصد ظرفیت مساجد برای اعتکاف استفاده خواهد شد، بیان کرد: ارائه تست منفی کرونا در هنگام ثبت‌نام، الزامی است و داوطلبان باید مدارک تست کرونا و تزریق دُز دوم واکسن را برای حضور در اعتکاف ارائه کنند.

حجت‌الاسلام انصاری‌راد، با اشاره به ضرورت استفاده از ماسک، اظهار کرد: رعایت فاصله فیزیکی به اندازه یک و نیم متر و استفاده از وسایل شخصی نیز الزامی است.

وی گفت: فرایند ثبت نام داوطلبین در مساجدی که اعتکاف در آن‌ها برگزار خواهد شد، انجام می‌شود.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha