شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بازدید وحید جلیلی - قائم مقام صداوسیما در امور فرهنگی از مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی

قائم مقام سازمان صداوسیما در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول این سازمان از مرکز ملی پاسخگویی بازدید و بر لزوم برقراری تعاملات فی ما بین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، وحید جلیلی، قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول این سازمان، و هیئت همراه از مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی بازدید و ضمن آشنایی با فعالیت ها و نحوه ارائه خدمات به کاربران، بر ضرورت برقراری تعامل بین سازمان و مرکز تاکید کرد.

در ابتدای جلسه، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد اصغری، رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، گزارشی از فعالیت ها، سامانه ها و برنامه های مرکز ارائه کرد.

وی، امکان داده کاوی و حجم بالای سؤالات دریافتی در این مرکز را فرصتی ارزشمند برای برنامه سازان سازمان صدا و سیما قلمداد و برای همکاری در این زمینه با رسانه ملی اعلام آمادگی کرد.

وحید جلیلی نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، بر ضرورت برقرای تعامل این مرکز و رسانه ملی تاکید کرد.

قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی با اشاره به قابلیت تولید فکر دینی در فرایند پرسش و پاسخ، راه اندازی نهضت تولید محتوا و هم افزایی در این زمینه را ضروری دانست.

دبیر ستاد تحول در رسانه ملی، ایجاد حلقه وصل و پیوست رسانه ای برای بانک سؤال و جواب مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی را ضروری دانست و گفت: لازمه آن شناخت ظرفیت ها و نیازهای طرفین است.

وی خاطرنشان کرد: سه نوع خروجی قابل استفاده برای سازمان صدا و سیما در مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی وجود دارد: خروجی رسانه ای، خروجی علمی و خروجی دراماتیک.

قائم مقام سازمان صداوسیما در امور فرهنگی با تاکید بر توصیه امام خامنه ای مبتنی بر سه کلیدواژه ابتکار، شجاعت و توانایی، گفت: این پیوست رسانه ای باید این سه مؤلفه را دارا باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha