چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نشست

حوزه/ مسئول دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه (برادران) و مدیرکل دانش آموختگان و استعدادهای‌برتر جامعة الزهراء علیهاالسلام به اعضای کمیسیون هیئت امنای مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه اضافه شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، یکصد و پنجاهمین جلسه کمیسیون هیئت امنای مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه با حضور آیات و حجج اسلام والمسلمین، غروی، عماد، جلالی، شهیدی، رستم‌نژاد، مقیمی‌حاجی، طهماسبی و راستگو و سرکار خانم متولیان برگزار شد.

در این جلسه که به صورت حضوری و ویدئوکنفرانس برگزار گردید، موضوعاتی چون: بررسی باقیمانده‌ی پرونده‌ی واجدین شرایط استعداد برتری در عرصه‌ی آموزش (تحصیل)، اصلاح ترکیب اعضای کمیسیون و «طرح پشتیبانی از تدوین پایان‌نامه و رساله‌های علمی استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه ۱۴۰۱»، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

بر اساس این گزارش: ۱۴ پرونده از واجدین استعدادهای‌برتر حوزه‌های علمیه‌ی خواهران و یک پرونده از حوزه جامعةالزهراء علیهاالسلام در عرصه‌ی آموزش (تحصیل) بررسی گردید.

همچنین با هدف بهبود و تکمیل اعضای جلسه‌ی کمیسیون هیئت امنا، با عضویت مسئولان بخش‌های نخبگانی مراکز مدیریت شامل: مسئول دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه (برادران) و مدیرکل دانش آموختگان و استعدادهای‌برتر جامعه الزهراء علیهاالسلام موافقت گردید و رئیس مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان، جایگزین معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان در کمیسیون شد.

از موضوعات دیگرِ این جلسه‌، «طرح پشتیبانی از تدوین پایان‌نامه‌ها و رساله‌های علمی استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه ۱۴۰۱» بود که پس از بررسی‌های لازم، به تصویب رسید.

گفتنی است: طرح پشتیبانی از تدوین پایان‌نامه‌ها و رساله‌های علمی استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه با هدف ایجاد انگیزه و ترغیب استعدادهای‌برتر به تدوین پایان‌نامه و رساله علمی، توانمندسازی و ارتقا مهارت‌های پژوهشی استعدادهای برتر، ارائه مشاوره علمی و محتوایی لازم برای تدوین پایان‌نامه و رساله علمی و انجام پشتیبانی‌های علمی، مادی و معنوی از استعدادهای برتر در مراحل مختلف تدوین پایان‌نامه و رساله علمی از قبیل: برگزاری کارگاه تدوین پایان‌نامه و رساله علمی، انتخاب موضوع، انتخاب استاد راهنما و مشاور، کمک در تدوین طرح رساله علمی، دسترسی به اسناد و منابع کتابخانه‌ای و …، به تصویب رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha