چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خان محمدی

حوزه/ معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در دیدار با رئیس دادگستری استان تهران، خواهان رسیدگی به پرونده های مرتبط با حوزه امر به معروف و نهی از منکر در شعبات ویژه شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در راستای گسترش تعاملات و همکاری‌های دستگاه قضائی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر جهت افزایش حمایت‌های قضائی از آمران به معروف و ناهیان از منکر، حجت‌الاسلام سید علی خان‌محمدی، معاون اجتماعی و مطالبه‌گری و سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور در دادگستری کل استان تهران با علی القاصی‌مهر، رئیس کل دادگستری استان تهران و رئیس مجتمع ویژه مفاسد اقتصادی دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام خان محمدی در این دیدار ضمن گرامیداشت ایام رجبیه و تشکر از حمایت قوه قضائیه، گفت: یکی از مطالبات به حق مردمی از قوه عدلیه نظارت و برخورد جدی با گلوگاه‌های فساد در سیستم اداری می‌باشد.

وی اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر انتظار دارد که قوه قضائیه از تشکل‌ها و احیاگران امر به معروف و نهی از منکر حمایت همه جانبه کند.

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: یکی از دغدغه و مطالبات ستاد از دستگاه قضا در بحث قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر که در جلسه‌ی رؤسای ستاد امر به معروف و نهی از منکر با رئیس دستگاه قضا به آن تاکید شد؛ رسیدگی به پرونده‌های این چنینی در شعبات ویژه و با استفاده از قضات تخصصی که شناخت کامل نسبت به این دو فریضه دارند می‌باشد.

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: طبق اصل ۸ قانون اساسی، امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است و کسی حق ندارد به آمر به معروف و ناهی از منکر توهین کند.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از مطالبات جدی مردمی از دستگاه قضا برخورد جدی و قاطع با هنجارشکنان و نقاط فساد خیز استان تهران است.

در پایان جلسه، حجت الاسلام خان محمدی معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از حمایت‌های دکتر القاصی مهر، رئیس دادگستری استان تهران از آمران به معروف و ناهیان از منکر تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha