شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
هم اندیشی ائمه جماعات دانشگاه ها

حوزه / مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین گفت: جبهه استکباری در تلاش برای سیاه نمایی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید در این عرصه هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام منصور زارعی، عصر امروز در نشست هم اندیشی ائمه جماعات و روحانیون مبلغ دانشگاه‌های استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ارزش‌ها بود و به واسطه این انقلاب بود که در تمامی عرصه‌ها در مقیاس جهانی به عزت و اقتدار دست یافتیم.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم در جبهه انقلاب موفق باشیم همه با همدلی و همکاری باید در یک مسیر حرکت کنیم.

حجت الاسلام زارعی خاطرنشان کرد: لازمه مقابله با توطئه‌ها و سیاه نمایی‌های دشمنان به ویژه در عرصه جنگ نرم، روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی که رسالت شما مبلغین و روحانیون در این عرصه بسیار خطیر است.

وی ادامه داد: دشمن از اینکه انقلاب اسلامی ایران روزبه روز بزرگ‌تر و قوی‌تر شده و بر عزتش افزوده می‌شود و به سمت آرمان‌ها و اهداف بلندش حرکت می‌کند، احساس خطر کرده است که در این راستا رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمان جهاد تبیین را به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب صادر کردند.

وی اظهار کرد: مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: جبهه استکباری در تلاش برای سیاه نمایی ارکان و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد که باید در این عرصه هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: امروز جبهه حق نیازمند تبیین است و باید کار آمدی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها به خوبی تبیین شود، چرا که عده‌ای در تلاش هستند که چهره منحوس و پلید حکومت پهلوی را تطهیر نمایند.

حجت الاسلام زارعی تصریح کرد: امروز رسالت حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در رابطه با جهاد تبیین بسیار مهم بوده و باید حقایق به درستی در جامعه تبیین شود.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین اظهار کرد: رسالت روحانیون مؤمن و انقلابی همواره تبیین دستاوردهای درخشان نظام مقدس اسلامی بوده، با این حال تکرار این مسئله توسط رهبر معظم انقلاب را می‌توان حاکی از ضرورت پرداختن به این مسئله در شرایط جامعه دانست.

دکتر قاسم زاده، سرپرست دانشگاه بین‌المللی (ره) امام خمینی (ره) قزوین در این نشست بر اهمیت حضور حکیمانه و عالمانه روحانیون در فضای دانشگاه، به نقش مهم علما در ترویج فرهنگ ناب انقلاب اسلامی مطالبی بیان کرد.

و ی ادامه داد: دانشگاه‌ها به عنوان اصلی‌ترین مجامع علمی کشور باید در کنار توسعه‌ی نگرش آموزشی و پژوهشی، به دنبال کسب و انتشار فضائل اخلاقی و معنوی باشند.

قاسم زاده افزود: آنچه امروزه بیش از هر زمان دیگری از اهمیت برخوردار است، اهتمام به مسئله جهاد تبیین است که روحانیون گرامی قطعاً در این زمینه خصوصاً در فضای دانشگاه پیشگام خواهند بود.

وی همچنین در پایان به ضرورت حضور میدانی و انجام عملی وظایف در جهت رفع موانع و مشکلات تربیتی و اخلاقی و پرهیز از شعارزدگی در این خصوص توسط همگان مطالبی ارائه داد.

در پایان این جلسه نیز با اهدای لوح تقدیر از چند تن از ائمه جماعات و روحانیون فعال در فضای دانشگاه‌های استان قزوین، توسط دکتر قاسم زاده و حجت الاسلام زارعی تجلیل به عمل آمد.

 دشمنان در تلاش برای سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند

 دشمنان در تلاش برای سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha