سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حسن علیدادی سلیمانی

حوزه/ امام جمعه کرمان گفت: امسال در جشنواره فیلم فجر دیدیم چه طور قلب میلیون‌ها ایرانی را شکستند؛ باید مراقب افراد نفوذی باشیم که افکار خود را بر جامعه القا نکنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان در مصلای امام علی (ع) گفت: روزی کسانی می‌خواستند سند ۲۰۳۰ را در کشور اجرا کنند و باید مراقب نفوذ دشمن در تمامی عرصه‌های کشور باشیم.

به گفته وی این سودجویان و افراد نفوذی هیچ گاه دست از اهداف خود بر نخواهند داشت و این ما هستیم که با برنامه ریزی دقیق از تکرار این موارد باید پیشگیری کنیم.

وی تاکید کرد: امسال در جشنواره فیلم فجر دیدیم چه طور قلب میلیون‌ها ایرانی را شکستند؛ باید مراقب افراد نفوذی باشیم که افکار خود را بر جامعه القا نکنند.

امام جمعه کرمان همچنین با اشاره به گرامیداشت روز امور، تربیتی تصریح کرد: تربیت اسلامی سه ضلع دارد؛ نخست پدر و مادر، دوم معلم که باید الگویی در همه زمینه باشد و سومین ضلع محتواست.

وی اظهار داشت: پدر و مادر در خانه و معلم و مربیان تربیتی در جامعه و مدرسه، تأثیر گذارترین افراد تشکیل دهنده شیوه ارتباط و تربیت فرزندان محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی همچنین با تبریک فرا رسیدن بعثت پیامبر اسلام (ص) افزود: این رخداد برای همیشه اسلام را در درجه بالا قرار و به جاهلیت پایان داد، برنامه‌های پیامبر توانست جاهلیت را از جامعه بزداید و مبعث آغاز سرازیر شدن نعمت‌های الهی بر بشریت بود.

امام جمعه کرمان گفت: جابجایی جایگاه ارزش‌ها و ضدارزش ها یکی از نشانه‌های بروز جاهلیت است و اکنون در جهان شاهد آشکار شدن جاهلیت مدرن هستیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha