سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1010281
۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد

امام جمعه بروجرد گفت: غربی‌ها عهدشکن و غیرقابل اعتماد هستند، بنابراین جایگزینی و تغییر نگاه به سمت بلوک شرق چیزی است که مورد توجه دولت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بروجرد، حجت الاسلام سید علی حسینی، در جمع نمازگزاران این هفته بروجرد با اشاره به تحولات روسیه و اوکراین اظهار داشت: بعد از مدتی که آمریکا و ناتو آنجا را مستعمره خود کردند رئیس جمهور اوکراین فریب آنها را خورد و اینک دستش خالی مانده است.

وی افزود: هر کسی که به غرب اعتماد کند نتیجه اش اینگونه خواهد بود همان طور که عرفات متوسل به غرب شد و همان گونه که محمود عباس در فلسطین و صدام به غربی‌ها اعتماد کردند و سرنوشت شأن مشخص شد.

امام جمعه بروجرد همچنین به سفر رئیس جمهور به قطر اشاره کرد و گفت: در این سفر سندهای همکاری خوبی امضا شد که اثرات اقتصادی آنها در آینده مشخص خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی همچنین با تاکید بر رعایت عزت در مذاکرات، اظهار کرد: مصلحت و عزت کشورمان در مذاکرات باید حفظ شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به شهادت ۲ خلبان ارتش در تبریز نیز گفت: اینها مقام والایی دارند و تربیت شده مکتب اسلام و تشیع هستند که خود را فدا کردند تا هواپیما به مناطق مسکونی برخورد نکند.

وی با اشاره به قرارگاه پشتیبانی و مانع زدایی تولید گفت: این قرارگاه پیشرفت‌های خوبی داشته است و مشکلاتی که سالیان سال در مواردی حل نشده بودند را مرتفع کرده است.

حجت الاسلام حسینی افزود: از مدیرانی که در رفع این موانع نهایت تلاش را داشته اند تشکر می‌شود و بخصوص دادستانی و دادگستری که در رفع برخی مشکلات قضائی و حقوقی همکاری مطلوبی داشته اند.

امام جمعه بروجرد گفت: عید مبعث را در پیش داریم که توصیه می‌شود ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اعم از رعایت فاصله و استفاده از ماسک، این جشن به خوبی برپا شود.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha