دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: اگر دولت اتوبوسی ورود پیدا می‌کرد و می‌گفت همان کسانی که در ستادهای انتخاباتی من فعال بودند برای مسئولیت‌های جدید کفایت می‌کنند، ولو تجربه مدیریتی نداشته باشند، این همان روال غلط گذشته می‌شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در نشست ماهانه ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به اتفاقات اوکراین اظهار کرد: امروز مردم اوکراین آسیب شیطنت‌های آمریکا و غرب را می‌چشند.

وی تصریح کرد: خداوند فرموده هر کسی به ظالمان تکیه کند، آتش می‌گیرد و حیثیتشان از بین می‌رود و در مقام مثال دیدیم شاه به آمریکا و پدرش به انگلیس تکیه کرد و همه دودمانشان به آتش کشیده شد و هیچ چیزی جز رسوایی و ننگ و بدنامی از آنها باقی نماند.

امام جمعه قزوین افزود: صدام به غرب و آمریکا و هم‌پیمانانشان تکیه کرد و تمام کشورش وارد شعله‌های آتش شد و کویت نیز به صدام تکیه کرد و یکی از جزایرش در زمان جنگ مرکز حملات موشکی به دزفول قرار داشت، اما این کشور توسط صدام مورد حمله قرار گرفت و این ایران بود که برای خاموش کردن چاه‌های نفت کویت، وارد میدان شد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: همه قدرت‌ها از نظر ظلم یکی هستند، مخصوصاً اگر منشأ ظلم را شرک و الحاد ببینیم و ما نمی‌توانیم نه به آمریکا و نه روسیه و هیچ قدرت طاغوتی تکیه کنیم تا گرفتاری‌های مردم را برطرف کنیم.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: امروز ما یک دولت تلاشگر و هماهنگ با اهداف نظام داریم. اینکه کندی در جابجایی‌ها لطمه می‌زند، مشخص است، اما توجه داشته باشیم اگر دولت اتوبوسی ورود پیدا می‌کرد و می‌گفت همان کسانی که در ستادهای انتخاباتی من فعال بودند برای مسئولیت‌های جدید کفایت می‌کنند، ولو تجربه مدیریتی نداشته باشند، این همان روال غلط گذشته می‌شد.

وی افزود: دولتی آمده که می‌خواهد با حوصله و شناخت، مسئولان را جابجا کند و این نگاه کارشناسی ارزشمند است که کار نیاز به زمان و انرژی دارد تا دچار مشکلات نشویم و لازم است افراد متدین و متخصص را معرفی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: امامان جمعه می‌بایست از موضع هدایت، نظارت و حمایت وارد بشوند؛ در امربه‌معروف و نهی از منکر نیز نصیحت مشوقان به معنای خیرخواهی وجود دارد. اگر خارج از این قاعده وارد شویم ممکن است نتیجه خوبی نگیریم، چرا که ورودها می‌بایست در چارچوب باشد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به شرایط و مشکلات معیشتی مردم گفت: درک شرایط مشکلات معیشتی مخصوصاً در آستانه سال نو، بسیار مهم است و تلاش کنیم در این مسیر مشکلات جامعه را با راهکارهایی بکاهیم تا با شرایط آسان‌تری این ایام سپری شود.

لطمه جابجایی اتوبوسی مسئولان بیشتر از کندی در جابجایی هاست

لطمه جابجایی اتوبوسی مسئولان بیشتر از کندی در جابجایی هاست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha