پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ افتتاح دارالقرآن مدرسه علمیه امام حامنه ای(مدظله العالی) ارومیه

حوزه/ فشارهای اقتصادی شعب ابی‌طالب نتوانست ذره‌ای در وجود مبارک پیامبر (ص) ناامیدی ایجاد کند و حضرت در راه ترویج دین اسلام در برابر دشمنان کوتاه نیامدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی در آیین افتتاح دارالقرآن مدرسه علمیه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ارومیه که شامگاه دوشنبه برگزار شد، با اشاره به تاریخچه صدر اسلام گفت: پیامبر اکرم (ص) در صدر اسلام، مردم را به صورت مخفیانه به دین اسلام دعوت می‌کرد، ولی بعد از گذشت چند سال اعلام عمومی کرد که این اعلام عمومی موجب ایجاد تحریم و فشارها برای مسلمین شد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی اظهار کرد: فشارهای اقتصادی شعب ابی‌طالب نتوانست ذره‌ای در وجود مبارک پیامبر (ص) ناامیدی ایجاد کند و حضرت در راه ترویج دین اسلام در برابر دشمنان کوتاه نیامد.

وی با اشاره به اینکه این رفتار پیامبر اکرم (ص) در بسیاری از شهدا قابل رؤیت بود، ادامه داد: باید رفتار پیامیر اکرم (ص) الگوی طلاب و روحانیون که ادامه دهنده راه آن حضرت هستند، قرار گیرد و در راه گسترش معارف دینی و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در پایان گفت، قرائت زیارت نامه از بعید، ذکر شریف صلوات، قرائت زیارت امیرالمومنین (ع)، و… از اعمال توصیه شده روز مبعث است که امیدوارم شفاعت پیامبر اکرم (ص) در روز قیامت نصیب کل مسلمین جهان گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha