جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میرمحمدیان

حوزه/ حجت الاسلام میرمحمدیان در صفحه شخصی خود نگرانی مواجب بگیران رسانه ای دشمنان از انعکاس کارآمدی‌های روحانیت را در جامعه یادآور شد و به تبیین دلایل این نگرانی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، چندی است که ایران اینترنشنال رسانه وابسته به رژیم سعودی ضمن رصد اخبار مربوط به بنیاد هدایت و شبکه امامت سعی دارد با لجن پراکنی و سیاه نمایی، به خیال خام خود فعالیت‌های اثربخش این نهاد پر خیر و برکت را خنثی کند؛ روز گذشته نیز به بخشی از سخنان حجت الاسلام سیدناصرمیرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت پرداخت و نتوانست سیاست خصمنانه خود را در این زمینه کتمان کند.

حجت الاسلام میرمحمدیان در یادداشتی به برخی از دلایل این حرکت‌های مذبوحانه اشاره کرده است، که در ادامه می‌خوانید:

هر بار ما درباره مردم، محله و مسجد حرف دلگرم کننده زدیم یکی از رسانه‌ای دشمن واکنش نشون داد!

دیروز هم یکی از رسانه هایی که از دشمنان ایران و اسلام مواجب می‌گیرد، این خبر رو کارکرده بود و مثل دفعه قبل، حدود سه هزار نفر کامنت گذاشته بودند و بعضی توهین کرده بودند و برخی مسخره.

البته اگر به اکانت اونها دقت می کردی متوجه می شدی که هویت واقعی نیست و یا ربات هست یا اون هایی که مثل ربات گوش به فرمان هستند.

اما نکته مهمی که به نظر رسید این بود که چرا چنین حرفی برای اونها ناراحت کننده است؟!

چند دلیل به ذهنم رسید:

اول اینکه هر حرف امیدوار کننده‌ای برای آنها ناراحت کننده است، چون همه‌ی تلاش و هدف آنها نا امید کردن مردم ایران است.

دوم اینکه اگر این امید از طریق روحانیون اتفاق بیوفتد برای آنها ناراحت کننده‌تر هست چون علاوه بر امید، کارآمدی دین رو هم بهتر نشون میدهد.

سوم اینکه این موفقیت ها چون در محله ها و در زندگی معمولی مردم قابل مشاهده است، دیگه قابل انکار نخواهد بود.

چهارم اینکه چون این کارها کوچک هست به راحتی الگو برداری و با سرعت می‌تواند تکثیر بشه و حال مردم را خوب کند. به همین دلیل باعث ناراحتی دشمنان ملت می‌شود.

پنجم اینکه اینجا اهمیت جهاد تبیین و روایتگری برای طلاب و فعالان فرهنگی مشخص میشود. اگر به اندازه و به موقع، درمورد کارهای خودمان قلم بزنیم و مردم رو مطلع کنیم، هیچکس نمی‌تواند به این سادگی مارا تحریف و مردم رو ناامید کند.

نکته آخر اینکه کارِ همیشه‌ی دشمنان این بوده که وقتی طرف مقابل حرف حساب زده، سعی کردند با مسخره کردن، اون حرف رو بی ارزش کنن و از بین ببرند. اینجا خوبه که موعظه‌ای از سعدی بخوانیم:

گر خردمند از اوباش جفایی بیند

تا دل خویش نیازارد و درهم نشود

سنگ بی‌قیمت اگر کاسه زرین بشکست

قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود

یادداشت رسیده| نگرانی مواجب بگیران دشمنان از کارآمدی روحانیت

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha