دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری البرز برگزار شد

آیین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری با عنوان «جایزه ملی احسان، در حسینه امام خمینی (ره) دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، هم‌زمان با چهاردهم اسفندماه روز احسان و نیکوکاری، آیین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری با عنوان «جایزه ملی احسان» به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پیش از ظهر امروز (شنبه) با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی، در حسینه امام خمینی (ره) دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج برگزار شد.

در این مراسم که به‌صورت سراسری و هم‌زمان با سایر استان‌های کشور برگزار شد از ۱۶ نفر از فعالین جهادی البرز در عرصه احسان و نیکوکاری تجلیل شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی در این مراسم ضمن عرض تبریک اعیاد ماه شعبان المعظم، از خدمات و تلاش‌های این جهادگران البرزی تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه در توصیه‌هایی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب به اهمیت رونق تولید، اشتغال و اقتصاد جهت ریشه‌کن کردن فقر در جامعه تأکید کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای کمک به مشکلات معیشتی محرومین و نیازمندان، خاطرنشان کرد: برخی اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای اشتغال‌زایی و حمایت از تولید بسیار ارزشمند بوده و اثرگذاری بیشتری دارد.

در ابتدای این مراسم محمدمهدی پورسلیمانی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران به ارائه گزارش عملکرد و تشریح برنامه‌های پیش رو پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha