شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 1011921
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: خدمت رسانی نهاد انقلابی کمیته امداد به نیازمندان قابل چشم پوشی نیست و ما هم به نوبه خود از همکاری مطلوب و شایسته این نهاد مردمی و انقلابی قدردانی می نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی صبح امروز با حضور در مراسم جشن نیکوکاری شهرستان بویین زهرا اظهار داشت: رسالت و ماموریت ذاتی کمیته امداد فقرزدایی و پاک کردن فقر از چهره محرومان با ارائه خدمت صادقانه است، که البته خوشبختانه در این راه نیز موفق بوده‌اند.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: معنویت، حس همکاری و نوع دوستی و کمک به محرومین و فقرا در ایام منتهی به سال جدید جلوه خاصی پیدا می‌کند و خوب است که همه شهروندان به ویژه خیرین در این عرصه اهتمام جدی داشته باشند.

امام جمعه بویین زهرا تصریح کرد: در این تشکیلات فعالیتی انجام نمی‌شود، مگر خدمت به مردم و لذا امدادگران و همه مردم از این فرصت باید حداکثر بهره برداری را برای روز مبادا داشته باشند، چرا که درماندگان و محرومین جامعه هدف خاص این نهاد به شمار می‌روند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: در قرآن کریم، یکی از صفات مؤمنین این است که در اموال و ثروت‌های خود حقوق معین برای محرومین دارند و بر این اساس می‌توان گفت این کار باعث تزکیه مال و نفس افراد می‌شود.

حجت الاسلام رضوانی بیان کرد: خدمت رسانی نهاد انقلابی کمیته امداد به نیازمندان قابل چشم پوشی نیست و ما هم به نوبه خود از همکاری مطلوب و شایسته این نهاد مردمی و انقلابی قدردانی می‌نماییم.

برگزاری جشن نیکوکاری در شهرستان بویین زهرا

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha