دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه طلاب محمودآبادی مقیم قم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین جباری گفت: امروز مبلغان عرفان های نوظهور به صورت آشکارا و پنهان در حال فعالیت بوده و می طلبد که فضلا و روحانیون حضور پررنگ تری در منطقه برای مقابله با این گروه ها داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین جباری در جلسه طلاب و فضلای محمودآبادی مقیم قم که در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، اظهار داشت: مردم ولایتمدار محمودآباد بحمدالله در مناسبت های گوناگون، حضور فعال و پرشوری داشته و قدردان این مردم خونگرم هستیم.

وی ابراز داشت: زحمات ائمه جمعه سابق و اسبق محمودآباد بسیار زیاد بوده و قدردان و سپاسگزار این بزرگواران هستیم و ان شاءالله کارهای بر زمین باقی مانده را پیگیری خواهیم کرد.

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان ساخت: روحانیت، غمخوار درد مردم است و با تمام وجود حس می کنیم که طلاب و فضلا دغدغه فرهنگی نسبت به جامعه داشته و برای حل آن وقت می گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین جباری تصریح کرد: بحمدالله شاهد زحمات تبلیغی طلاب و فضلا در منطقه هستیم و از سپاسگزار این خدمات می باشیم.

وی بیان داشت: کادرسازی و نیروسازی از برنامه هایی است که در پیش گرفته ایم تا نیروهای انقلابی و مکتبی در منطقه رشد پیدا نمایند؛ همچنین شاهد حضور مبلغان در فضای ساحل هستیم که بسیار قابل تقدیر است.

امام جمعه محمودآباد اظهار داشت: امروز مبلغان عرفان های نوظهور به صورت آشکارا و پنهان در حال فعالیت بوده و می طلبد که فضلا و روحانیون حضور پررنگ تری در منطقه برای مقابله با این گروه ها داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین جباری ابراز داشت: روحانیت مسئولیت پذیر است و بارهای سنگین مردم در موضوعات گوناگون را به دوش می کشند و ان شاءالله بتوانیم خادم شما عزیزان باشیم.

مبلغان عرفان های نوظهور آشکارا و پنهان در حال فعالیت هستند/ روحانیت باید مقابله کند

حجت الاسلام حیدری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه محمودآباد نیز در این جلسه به ایراد سخن پرداخت و گفت: استان مازندران در تعداد موقوفات دارای رتبه سوم، در تعداد رقبات رتبه اول و در تعداد بقاع متبرکه، مساجد، تکایا و ... نیز دارای رتبه اول در کشور است.

وی افزود: همچنین در شهرستان محمودآباد نیز ۳۴۶ موقوفه را داریم که ان شاءالله با تلاش فضلا و روحانیون برای سنت حسنه وقف، این عدد را به ۵۰۰ برسانیم.

رئیس اداره اوقاف محمودآباد ابراز داشت: ۹۹ درصد وقف نامه های ما به دستخط علمای منطقه است و به امضای چندین عالم بزرگ منطقه رسیده است که نشان دهنده نفوذ کلام و جایگاه روحانیت می باشد.

حجت الاسلام حیدری خاطرنشان ساخت: ۷۴ درصد موقوفات استان مازندران در راستای عزاداری سیدالشهدا علیه السلام است و امروز نیازمند وقف در موضوعاتی همچون بهداشت، کمک به نیازمندان، پارک و علم فناوری، ازدواج، هسته ای و ... هستیم.

وی یادآور شد: در سال گذشته اولین وقف هسته ای را در استان مازندران از سوی واقف محترم، حاج آقای محمدپور را داشته ایم که ۲۰ هزار متر از اراضی کشاورزی را وقف این مباحث کرده است.

رئیس اداره اوقاف محمودآباد بیان داشت: ما بیش از ۹۰ درصد مساجد حوزه روستایی شهرستان محمودآباد دارای موقوفاتی هستند که اگر به نحو صحیح احیاء شود، ما هیچ مسجدی را نخواهیم داشت که مشکل مالی داشته باشد.

حجت الاسلام احمدی، مسئول گروه تبلیغی منادیان ظهور محمودآباد اظهار داشت: این گروه تبلیغی با حضور طلاب و فضلا و مبلغین، فعالیت های مؤثری را در شهرستان از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده و در حوزه های جدید نیز ورود مناسبی داشته است.

وی ابراز داشت: آغاز کار این گروه، با مدارس آموزش و پرورش بوده و بحمدالله تا به امروز این حضور ادامه داشته و ماهانه فعالیت های تبلیغی داشته ایم.

مسئول گروه تبلیغی منادیان ظهور خاطرنشان ساخت: در ایام کرونا نیز به صورت مجازی به فعالیت تبلیغی پرداخته و فضای تبلیغی را رها نکرده ایم؛ همچنین تبلیغ در فضای ساحل و پارک محمودآباد نیز از دیگر برنامه های این گروه بوده است.

در این جلسه حجت الاسلام صالحیانی، مسئول ساخت چهار واحد مسکونی طلاب محمودآباد در شهرک مهدیه نیز به ارائه گزارشی از فعالیت ها پرداخت.

مبلغان عرفان های نوظهور آشکارا و پنهان در حال فعالیت هستند/ روحانیت باید مقابله کند

همچنین در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین موسوی، نماینده طلاب و فضلای محمودآباد ضمن خیرمقدم به حضار، اظهار داشت: امام جمعه پدر معنوی مردم است و حضور حجت الاسلام والمسلمین جباری به عنوان امام جمعه محمودآباد را تبریک عرض می نماییم.

وی ابراز داشت: در طول مدت چهارسالی که خدمت طلاب و فضلا بودیم، تلاش کردیم وظایفی که در حیطه نماینده طلاب بوده است را انجام داده و خدمتی برای این عزیزان داشته باشیم.

نماینده طلاب و فضلای محمودآباد خاطرنشان ساخت: دوره هشتم مجمع نمایندگان طلاب در حال پایان است و فضلایی که علاقمند به نمایندگی طلاب هستند، می توانند برای نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب ثبت نام نمایند.

گفتنی است در این جلسه، حجت الاسلام حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد نیز حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    یک عده از این منحرفین با نام عرفان و انرژی درمانی که از افسانه و خرافه های مرتاضان هندی است البته برخی نا دانسته و برخی نیز شاید به احتمال زیاد دانسته در جهت خواسته های شیطان مشغول خدمت هستند . نچسبانید لطفا کیش هندی __ به اسلام از چهالت یا ز رندی که اسلام با جهالت جنگ دارد __نفاق مشرکین صد رنگ دارد انرژی هاونی یا دسته گوشتکو ب __کدامین شخص بیمار را نمود خوب؟ __چرا با نام علم یا نام اسلام کنیم افسانه های پوچ خوشنام؟ ____________________________________________________________________ هر آنکو کند کار چون ابلهان __در انظار مردم بود یا نهان. __بداند یقین میرود از جهان __بذلت همانند آن کجرهان __ندیدی ندامت در آمد نیوز __شد آگه ولی دیر که سوختش فیوز؟ پس ار عاقلی کار باطل مکن __بچاکرای هندی خود عاطل مکن__ انرژی ز هاون و یا گوشتکوب __ کجا میکند حال بیمار خوب؟ _______________________________________ از انرژی می پرسیم که پس چرا از انرژی درمانگرانش هیچ خبری نیست که مبتلایان به بیماری کرونا را با کمک گرفتن از تعالیم مرتاضان هندی درمان کنند؟ انرژی کجا رفته درمانگرت ؟ __چرا کرده ای باز وی از سرت؟ تو قادر به درمان نه ای یا که او __. نبرده است ز درمان درد هیچ بو؟ اگر قادر است او بدرمان درد.___ کدامین کرو نا ئی درمان کرد؟ و سروده های دیگری که چون زیاد است از آوردن آنها در اینجا معذورم .