پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه بویین زهرا

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: جانبازی، مدال افتخار ارزشمندی است که خداوند متعال، بهره مندی از آن را نصیب انسان‌های وارسته‌ای می‌کند که با تأسی از بزرگ جانباز کربلا، حضرت قمر بنی هاشم(ع) استقامت پیشه کرده و در راه رضای حق از هستی و جان خویش گذشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز با حضور در منزل جانبازان سرافراز حاج حشمت اله عزیزاللهی، حسین باغبانی، محمدرضا اینانلوداعی لو و خانم اعظم برزگر شویکلو گفت: جانبازان سرافراز ایران اسلامی با ایثارگری و فداکاری در راه حفظ ارزش‌های اسلام ناب محمدی و به تعبیر مقام معظم رهبری شهیدان زنده‌ای هستند که برای دفاع از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلام پرداختند تا پرچم پر افتخار اسلام برای همیشه در اهتزاز بماند.

وی خاطرنشان کرد: دوران ۸ ساله دفاع مقدس ایران را به حق می‌توان حماسه‌سازترین دوران تاریخ ملت ایران دانست که در آن یک ملت به تنهایی در مقابل حداقل ۳۰ کشور دنیا ایستاد و با تمام توان و قوا و با چنگ و دندان از خاک، آب، ناموس، کیان و مکتب خویش دفاع کردند و چه بسیار مردان شجاعی که حماسه‌ساز عرصه‌های دفاع از حق شدند.

امام جمعه بویین زهرا ضمن ارج نهادن به مقام والای شهیدان و ایثارگران، عنوان کرد: شهیدان و جانبازان گنجینه‌هایی هستند که نام پرافتخار آنان همیشه در تاریخ می‌درخشد.

وی گفت: جانبازی، مدال افتخار ارزشمندی است که خداوند متعال، بهره مندی از آن را نصیب انسان‌های وارسته‌ای می‌کند که با تأسی از بزرگ جانباز کربلا، حضرت قمر بنی هاشم(ع) پایداری و استقامت پیشه کرده و در راه رضای حق از هستی و جان خویش گذشته اند.

دیدار امام جمعه بویین زهرا با جانبازان دفاع مقدس

انتهای پیام

دیدار امام جمعه بویین زهرا با جانبازان دفاع مقدس

/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha