دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بازدید

حوزه/ معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور خواستار مشارکت طلاب مدارس برای اجرای برنامه‌های قرآنی و همچنین فضاسازی معنوی در مدارس شد و گفت: طلاب با در دست گرفتن محوریت امور برنامه‌های تربیتی، مسئولان مدارس علمیه را در اجرای هر چه بهتر برنامه‌های تهذیبی تربیتی یاری دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین محمد عالم زاده نوری، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور، ضمن بازدید از مدارس علمیه کمالیه صادقیه، رضویه و امیرالمومنین(ع)(سفیران هدایت) خرم آباد، از نزدیک با طلاب دیدار و به گفت‌وگو پرداخت و در روند اجرای برنامه‌های تهذیبی قرآنی این مدارس قرار گرفت.

معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور در این دیدارها بر تلاش و جدیت در کسب تهذیب نفس و مسائل علمی پژوهشی در بین طلاب تأکید کرد و اظهار داشت: طلاب با اخلاص، پشتکار و سعه صدر در راستای کسب معارف اخلاقی، همت خود را برای تبلیغ موثر و کارآمد در جامعه بکار گیرند.

وی خواستار مشارکت طلاب مدارس برای اجرای برنامه‌های قرآنی و همچنین فضاسازی معنوی در مدارس شد و گفت: طلاب با در دست گرفتن محوریت امور برنامه‌های تربیتی، مسئولان مدارس علمیه را در اجرای هر چه بهتر برنامه‌های تهذیبی تربیتی یاری دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری با اشاره به لزوم برگزاری مستمر دروس اخلاق عمومی و تخصصی در مدارس، خاطر نشان کرد: برگزاری درس اخلاق در مدارس علمیه باید به طور جد پیگیری و برای هرچه بهتر اجرای آن برنامه‌ریزی شود.

بازدید از مدارس علمیه رضوی الشتر، بقیة الله الاعظم (عج) نورآباد و مدارس علمیه ولیعصر(عج) و امام صادق(ع) شهرستان بروجرد از دیگر برنامه‌های معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور در سفر ۲روزه خود به لرستان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha