چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر توپ آغاج با مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ اعضای شورای اسلامی اسلامی «توپ آغاج» در دیدار با مدیر حوزه علمیه کردستان خواستار تأسیس مدرسه علمیه در این شهر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر توپ آغاج امروز با حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر، مدیر حوزه علمیه کردستان دیدار و گفتگو کردند.

مصطفی صفرلو، رئیس شورای شهر توپ آغاج در این دیدار در سخنانی اظهار داشت: یکی از مهمترین عوامل و ارکان هر جامعه ای مباحث و بسترهای فرهنگی است. از همین رو باید متولیان فرهنگی در بحث سرمایه گذاری در این بخش نگاه ویژه ای داشته باشند، زیرا ارتقا و اعتلای فرهنگ خود زمینه برای از بین رفتن بسیاری از ناهنجاری ها خواهد بود.

وی با اشاره به ظرفیت های دینی و فرهنگی در شهر توپ آغاج، اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به روحیه دینی و مذهبی مردم توپ آغاج می طلبد که در این شهر مراکز دینی و فرهنگی فعال باشند و تلاش ما این است که این مهم محقق شود.

رئیس شورای شهر توپ آغاج تبیان کرد: یکی از تلاش های شورای اسلامی توپ آغاج و دیگر مسئولان این شهر، ایجاد مراکز مذهبی و فرهنگی همانند مدرسه علمیه در این شهر می باشد، بنابراین امیدواریم که با همراهی و تعامل مدیریت مرکز حوزه علمیه کردستان به زودی شاهد محقق شدن این امر باشیم.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر، مدیر حوزه علمیه استان کردستان نیز گفت: بسیار خرسندیم که مردم شهر توپ آغاج از روحیه انقلابی، دینی و فرهنگی خوب و زبانزدی برخوردار هستند که این را باید یک ثروت معنوی برای مردمان این دیار دانست.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان افزود: مدیریت حوزه علمیه کردستان علاقمند به احداث مدرسه علمیه در توپ آغاج می باشد، بنابراین امکان سنجی این مهم در دستور کار قرار می گیرد و امیدواریم که شرایط به نحوی باشد که این کار بزرگ در آن شهر محقق شود.

مدرسه علمیه در شهر «توپ آغاج» راه اندازی شود

مدرسه علمیه در شهر «توپ آغاج» راه اندازی شود مدرسه علمیه در شهر «توپ آغاج» راه اندازی شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha