دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1013434
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
پویش مجازی مردمی «به یاد او »

حوزه/ پویش مجازی مردمی «به یاد او» با هدف ترویج فرهنگ مهدویت در بستر خانواده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با اعلام این خبر گفت: پویش مجازی مردمی «به یاد او » با محورهایی همچون؛ تصویر آذین‌بندی و چراغانی خانه و درب منازل، نقاشی، طرح گرافیکی، عکس‌نوشت، شعر و داستان در آستانه نیمه شعبان راه‌اندازی شد.

مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) با اشاره به نزدیک شدن نیمه شعبان گفت: همزمان با نزدیک شدن به نیمه شعبان و با توجه به شیوع ویروس کرونا، شکل متفاوتی از برگزاری جشن نیمه شعبان فرا روی منتظران مهدوی قرار گرفته است. بر همین اساس پویش مجازی مردمی «#به_یاد_او» با همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این پویش محدویت سنی ندارد و کل اعضای خانواده می‌توانند در آن شرکت کنند. براساس این پویش علاقه‌مندان می‌توانند تصویر آذین‌بندی و چراغانی خانه و درب منازل، نقاشی، طرح گرافیکی، عکس‌نوشت، شعر و داستان را به اشتراک‌ گذاشته و یا از شعرخوانی، مداحی، قرائت دعای سلامتی و دعای فرج و بیان دل‌گویه با امام زمان (عج) ویدئویی یک دقیقه‌ای ضبط کنند.

صالحی تصریح کرد: تقدیم یک کار خوب در ایام نیمه شعبان به امام و برگزاری جشن خانگی و جشن مجازی در قالب ثبت تصویر و یا ضبط ویدئو از دیگر پیشنهادهای شرکت در این پویش است.

مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در خصوص نحوه شرکت در این پویش گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود در اینستاگرام را با درج هشتگ #به_یاد_او و #خانواده_مهدوی و تگ کردن صفحه اینستاگرام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) mahdaviaat.ir@ در پست یا ارسال آثار به ادمین کانال بنیاد به نشانی chashmbe_rah@ در پیام‌رسان‌های ایتا در این پویش شرکت کنند.

وی در پایان با اشاره به مهلت ارسال اثر گفت: آخرین مهلت دریافت اثر ۳۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha