پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
 	تصاویر/ هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم-۳

حوزه/ قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی حوزه، با صدور بیانیه ای از فرهیختگان انقلابی برای ثبت نام در انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی حوزه، با صدور بیانیه ای از فرهیختگان برای ثبت نام در انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می شود دعوت کرد که متن آن به این شرح است:

مجمع نمایندگان طلاب بایستی بماند و ادامه پیدا کند، این مجمع پدیده بسیار خوبی است، پدیده لازمی است برای حوزه، باید بماند و ادامه پیدا کند. امام خامنه ای( ۲۵ /۱۲ /۹۲ )

مردم سالاری دینی و حضور بدنه مردم در حاکمیت، جزء قطعی ترین سیاست های اسلام نابی است که با انقلاب اسلامی دوباره در دنیا زنده گردید.

مجمع نمایندگان طلاب که به دستور امام خمینی(ره) تشکیل و با حمایت های امام خامنه ای هشت دوره ادامه یافته است، مجموعه ای است که برای تحقق حوزه انقلابی توسط امام خامنه ای رسالت یافت.

علی رغم تلاش های بسیار در این مجموعه، هنوز فاصله بسیاری با مجمع تراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی باقی مانده است، مجمعی که اکنون نقش موثری در تصمیمات ایفا نمی کند.

قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی حوزه علمیه، ضمن تشکر از زحمات نمایندگان زحمت کش مجمع، حضور نمایندگانی بصیر را که طبق بیان رهبری انقلاب معتقد به مبانی انقلاب و معتقد به ارکان فکری انقلاب و مصر بر اجرایی کردن مفاهیم انقلابی هستند، راه اصلاح فضای موجود و تقویت درونی مجمع دانسته و از همه فضلای دغدغه مند دعوت می کند با حضور و ثبت نام برای کاندیداتوری مجمع نمایندگان در مهلت قانونی راه را برای گسترش نفوذ تفکر دشمنان اسلام ناب در حوزه ببندند.

والسلام علی عبادالله الصالحین

قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی حوزه علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha