چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حوزه علمیه خواهران بویین زهرا

 حوزه / مسئول امور فرهنگی حوزه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا گفت: وقتی در مناطق عملیاتی حضور پیدا می‌کنیم صحنه‌های عجیب و غیر قابل باوری را می‌بینیم که در هیچ جای دیگری نخواهیم یافت، اقشار مختلفی که بر روی خاک‌ها نشسته و نجواهای عاشقانه و عارفانه‌ای با شهدا دارد که تماشایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم چگینی مسئول امور فرهنگی حوزه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا، صبح امروز در مراسم اعزام طلاب حوزه علمیه خواهران به یادمان های هشت سال دفاع مقدس، گفت: بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس ضمن آشنایی آحاد مردم جامعه به خصوص نسل سوم انقلاب با شیوه‌های نبرد فرزندان این مرز و بوم، عمق ایثار و از خودگذشتگی جوانان دیروز را به نمایش می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: امنیت کشورمان حاصل خون شهداست و راهیان نور بهترین فرصت برای معرفی شهدایی است که از جانشان گذشتند تا کشورمان در امنیت به سر ببرد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همواره بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید فراوان دارند و اردوهای راهیان نور یکی از اقدامات موثر و فرهنگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مسئول امور فرهنگی حوزه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا گفت: وقتی در مناطق عملیاتی حضور پیدا می‌کنیم صحنه‌های عجیب و غیر قابل باوری را می‌بینیم که در هیچ جای دیگری نخواهیم یافت، اقشار مختلفی که بر روی خاک‌ها نشسته و نجواهای عاشقانه و عارفانه‌ای با شهدا دارد که تماشایی است.

وی اظهار کرد: زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهدا رسالتی است که بر عهده همه ما است و باید تجربه‌ها و خاطرات شهدا بیش از گذشته به نسل جوان منتقل شود.

اعزام طلاب حوزه علمیه خواهران بویین زهرا به اردوی راهیان نور

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha