شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه

حوزه/ جانشین فرمانده کل سپاه، "راهیان نور" را بهترین فرصت برای جهاد تبیین دانست و گفت: می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت مبلغان، روحانیت حوزه‌های علمیه و روایان دفاع مقدس، ضمن بیان رشادت‌های شهدا و ایثارگری آن‌ها، جوانان را نسبت به جنگ امروز فرهنگی آگاه و هوشیار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه، در جریان سفر به خوزستان و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب، در جمع خبرنگاران، حرکت راهیان نور را مسیری مقدس و نورانی خواند و بیان کرد: اسم راهیان نور بسیار مناسب است و این یعنی افرادی به طرف نور می‌روند و پس از آن به دنبال رفتن به بهشت هستند.

وی اذعان کرد: این مناطقی که در هشت سال دفاع مقدس در آن‌ها بالاترین رشادت‌ها و جوانمردی‌ها صورت گرفته، فضای مناسبی برای کسانی است که این رشادت‌ها را ندیده‌اند.

سردار فدوی، با بیان اینکه یادآوری رشادت‌ها و جوانمردی‌های هشت سال دفاع مقدس بسیار ارزشمند است، گفت: هدف رزمندگان در جنگ تحمیلی همان هدف امام حسین(ع) بود که باید با جهاد تبیین، دستاوردهای آن دوران، در این یادمان‌‎ها به جوانان عرضه شود.

جانشین فرمانده کل سپاه، با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس با هیچ جنگ دیگری قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) برقرار شد و تمام شیاطین با آن مخالفت کردند و اکنون هم ۴۳ سال است که با انقلاب اسلامی می‌جنگند اما نمی‌توانند یک پیروزی به‌دست آورند.

وی، با اشاره به اینکه دشمنان به شکست‌های خود در برابر انقلاب اسلامی اذعان کرده‌اند بیان کرد: اغلب کسانی که علیه انقلاب اسلامی خباثت کردند، دچار وضعیت اسفناکی شده‌اند.

سردار فدوی، تصریح کرد: اگر امروز هم مانند هشت سال دفاع مقدس پای‌کار برویم، گرفتارهایی که شاهد آن‌ها هستیم حل می‌شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه، در پایان گفت: راهیان نور، بهترین امکان و فرصت برای جهاد تبیین است که می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت مبلغان، روحانیت حوزه‌های علمیه و روایان دفاع مقدس، ضمن بیان رشادت‌های شهدا و ایثارگری آن‌ها، جوانان را نسبت به جنگ امروز فرهنگی آگاه و هوشیار کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha