شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه ستاد پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی در قم

حوزه/ ششمین جلسه ستاد پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی جامعه با حضور مدیر کل بهزیستی استان قم و نمایندگانی از معاونت‌های حوزوی و غیرحوزوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،ششمین جلسه ستاد پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی جامعه با حضور مدیر کل بهزیستی استان قم در این اداره کل، برگزار گردید.

بر اساس این گزارش: دکتر پهلوانی در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از برگزاری و راه اندازی این ستاد و با اشاره به ضرورت ورود جدی حوزه به پیشگیری از آسیب های اجتماعی توضیحاتی در خصوص اورژانس اجتماعی و نوع فعالیت این اورژانس ارایه نمود.

مدیر کل بهزیستی استان قم همچنین، اشاره ای به فعالیت ها و خدمات اجتماعی مجموعه بهزیستی کرد و مقرر گردید پس از احصاء و جمع آوری آسیب های اولویت دار در کنار ستاد، همکاری جدی داشته باشند.

در ادامه حجت الاسلام وحدتی مدیر خدمات اجتماعی پیشگیری و درمان آسیب ها، با اشاره به راه اندازی این ستاد؛ کارگروه های زیر مجموعه؛ فعالیت ها و کارهای انجام گرفته گفت: تمامی مجموعه ها در ارائه ۲۰ آسیب اولویت دار با ارائه پیشنهادات و ظرفیت ها در اسرع وقت اقدام کنند تا حوزه وظیفه اصلی خودش را انجام داده باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha