چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
برنامه

حوزه/ ماموران پلیس راهور تهران بزرگ با حضور در برنامه زنده نوروز از سختی این شغل و اقدامات خداپسندانه ماموران راهور سخن گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دهمین شب از ویژه برنامه استقبال از بهار شبکه پنج سیما میزبان شهروندان خدوم پلیس راهور تهران بزرگ بود.
در این برنامه که سیاوش مفیدی، بازیگر نقش آقای اعمال قانون در برنامه تلویزیونی «خنده بازار»، میزبان ماموران راهنمایی و رانندگی بود، محمد حسین حقیقی، خواننده و گروه آوازی تهران با اجرای قطعات شاد، شب خوب و به یادماندنی برای بینندگان شبکه ۵ سیما رقم زدند.
نکته قابل توجه مهمانان شب دهم برنامه انجام اقداماتی انسان دوستانه خارج از حیطه کاری و وظیفه پلیس راهور از سوی آنها بود و سرهنگ دوم امین رضاپناه به همراه ستوان دوم وظیفه امین همتی به صورت مشترک حائز بیشترین آراء مردمی شدند.
رضاپناه با بیان اینکه ما سربازیم و جان فدای ملت، به ذکر خاطره ای از اقدامی به موقع پرداخت که در آن مانع از انفجار خودروی آتش گرفته و سرازیر شدن خودرو در شیب خیابان حوالی میدان کاج شده و در اثر این حادثه دچار سوختگی از ناحیه هر دو دست شده است.
همتی نیز در اقدامی خداپسندانه مانع از خودکشی پسر جوانی از روی پل پارک وی شده بود و پسر جوان پس از دو سه روز با مراجعه به سرباز وظیفه از بابت نجات جانش قدردانی کرده بود.
ابوالفضل دَه مَرده، سومین مامور پلیس راهور هم که مسئول مستقیم سربازان وظیفه در منطقه ۷ است و مورد تقدیر سربازان زیرمجموعه اش قرار گرفته گفت: رسیدگی به مشکلات سربازان وظیفه ماست، چون سربازان وظیفه عمدتا از خانواده های خود دور هستند و من سعی می کنم به گونه ای رفتار کنم که همچون برادر برای آنها باشم.
از جمله اقدامات انسان دوستانه او، حضور در صحنه تصادف خانمی با ماشین بوده و مصدوم دچار لرز شده بوده و او با انداختن کاپشن روی مصدوم مانع از افت دمای او شده است.
در قسمت پایانی این برنامه سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس راهور یکی از سخت ترین مشاغل است گفت: نیروهای پلیس راهور در مهمترین بزنگاههای زمانی در کنار خانواده نیستند و چیزی به جز عشق نمی تواند به آنها برای خدمت باکیفیت و به هنگام انگیزه دهد.
وی به احترام متقابل مردم و ماموران پلیس راهور اشاره و فراهم کردن ایمنی را برای همه مردم آرزوی پلیس راهور عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha