یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مديريت حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) آمل گفت: به مناسبت فرارسیدن سال نو، نمایشگاه "عطر بهار" با حضور طلاب فعال در عرصه تولید محصولات خانگی در مدرسه علمیه فاطمة الزهراء(س) آمل برپا شد.

خانم مهربان گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ساری گفت: به مناسبت فرا رسیدن سال نو و فصل بهار، نمایشگاه آثار هنری و دست ساخته های طلاب هنرمند، در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) آمل برگزار شد که در آن غرفه های صنایع دستی، زیورآلات، گل و گیاه، مواد غذایی و سایر محصولات طلاب وجود داشت و به مدت یک هفته برپا بود و مورد استقبال طلاب، اساتید و کادر مدرسه قرار گرفت.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) آمل اظهار کرد: مهم ترین هدف برپایی این نمایشگاه، حمایت از طلاب فعال در عرصه اقتصاد و تولید محصولات خانگی بود و فرصتی فراهم شد تا طلاب، ضمن به نمایش گذاشتن توان هنری خود، در زمینه فروش محصولات در ایام آخر سال نیز بهره ای برده باشند.

وی افزود: همچنین در جلسه ای که مدتی قبل با این طلاب برگزار شد، تصمیم بر آن شد تا در جهت معرفی و فروش محصولات تولیدی آنان، حمایت هایی از سوی مدرسه و موسس محترم انجام شود تا موجب پیشرفت این طلاب هنرمند در عرصه تولید و اقتصاد باشیم.

انتهای پیام313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha