دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: با راه اندازی کاروان راهیان نور بخشی از تاریخ پرفراز این انقلاب و نظام اسلامی برای نسل جوان و نوجوان ما عینت پیدا کرده است.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به اینکه آرمان های انقلاب نیاز به بازخوانی کامل و جامع برای نسل جوان و نوجوان دارد، اظهار داشت: امروز نباید اجازه دهیم که بین نسل های انقلاب فاصله ایجاد شود، زیرا دشمن به صورت جدی به دنبال ایجاد این پروسه خطرناک است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران افزود: همه ما در مقابل توطئه نرم دشمنان باید هوشمندانه عمل کنیم و با جهاد تبیین دستاوردهای این انقلاب و نظام را به فرزندانمان یادآوری کنیم تا خدایی ناکرده دچار خودباختگی فرهنگی نشوند.

استاد حوزه اظهار کرد: زمانی که نسل های این انقلاب دچار خودباختگی فرهنگی شوند، بی شک پیاده کردن هر برنامه و توطئه ای برای تضعیف این نظام و انقلاب به آسانی صورت می گیرد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه برنامه ریزی های بلندمدت و اثرگذار در حوزه فرهنگ یکی از ضروریات امروز جامعه است، گفت: خوشبختانه با راه اندازی کاروان راهیان نور بخشی از تاریخ پرفراز این انقلاب و نظام اسلامی برای نسل جوان و نوجوان ما عینت پیدا کرده است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران افزود: حضور در مناطق عملیاتی و آشنا شدن با شرایطی که رزمندگان اسلام هشت سال در آن با دشمن بعثی در نبرد بودند می تواند زمینه ایجاد غرور ملی و دینی برای جوان ایرانی باشد.

استاد حوزه با اشاره به اینکه باید کار بیشتری روی مقوله کاروان های راهیان نور صورت گیرد، تاکید کرد: کاروان های راهیان نور یک فرصت مغتنم در حوزه فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت است که می توان با بهره گیری از این کار فرهنگی نقش بزرگی در از بین بردن فاصله نسل ها و به ویژه خنثی سازی توطئه های فرهنگی و نرم دشمنان داشت.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه باید به مناطق عملیاتی در غرب و شمال غرب بیش از پیش پرداخته شود، بیان کرد: در کنار جبهه های جنوب، شاهد بودیم که رزمندگان اسلام در جبهه های غرب و شمال غرب حضوری تاریخی در مبارزه با عناصر تجزیه طلب و منافق داشته اند، بنابراین معرفی این مناطق عملیاتی باید بیش از پیش صورت گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha