پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه تبریز با بیان اینکه در راستای، استمرار انقلاب اسلامی نیازمند توجه جدی به اهداف انقلاب و تببیین دستاوردها هستیم، گفت: طلاب تلاش برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم امروز در مراسم عمامه‌گذاری طلاب حوزه علمیه آذربایجان شرقی اظهار داشت: روحانیون به عنوان سربازان واقعی حضرت ولیعصر(عج) با پوشیدن لباس مقدس روحانیت، لازم است که همچنان در حفظ و صیانت از آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، که همان اهداف متعالی انقلاب است، بکوشند.

وی با بیان اینکه در راستای، استمرار انقلاب اسلامی نیازمند توجه جدی به اهداف انقلاب و تببیین دستاوردها هستیم، گفت: طلابی که امروز در این مراسم به لباس مقدس روحانیت ملبس می‌شوند، تلاش برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دستیابی به تمدن نوین اسلامی را از اهداف اصلی انقلاب اسلامی برشمرد و یادآور شد: روحانیت همواره در خط اول دفاع و صیانت از انقلاب و نظام اسلامی قرار داشته و دارند و لازم است که برای تداوم حفظ دین و اسلام با تمام وجود طلاب وارد میدان شوند.

گفتنی است در پایان این مراسم تعدادی از طلاب حوزه علمیه آذربایجان شرقی به مناسبت نیمه شعبان، ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha