یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلملین عباس محمد حسنی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی با تاکید بر نقش و جایگاه مرزداران در حفظ امنیت کشور گفت: مرزداران جزو ارزشمندترین عناصر اصلی جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلملین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در بازدید از نوار مرزی غرب کشور و دیدار با کارکنان تیپ ۲۸۴ متحرک هجومی شهید رستمی نیروی زمینی، با تاکید بر نقش و جایگاه مرزداران در امنیت کشور گفت: شما که راحتی جان و آسایش خود را فدای آسایش و امنیت مردم می کنید جزو ارزشمندترین عناصر جامعه اسلامی هستید.

وی حضور مرزداران در پایگاه‌ها، مقرهای عملیاتی و نقاط صفر مرزی را بسترساز تأمین امنیت و آرامش مردم دانست و اظهار کرد: اجری که یک مرزدار در پیشگاه خداوند دارد بسیار عظیم است و برابر فرمایش قرآن یکی از شریف‌ترین اعمال صالح مرزداری و پاسداری از سرحدات کشور اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی با اشاره به نقش‌آفرینی‌های عظیم و بسیار ارزشمند ارتش در عرصه‌های مختلف امنیت، پیشرفت و سلامت کشور تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران جزء موفق ترین و مقتدرترین و محبوب ترین ارتش های جهان به حساب می‌آید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، تلاش برای محقق شدن جهاد تبیین را یک ضرورت برشمرد و خاطر نشان کرد: باید تمام توان خود را به کار گرفته تا با انجام فریضه جهاد تبیین، وظیفه بزرگی که در حفظ ارزش ها و دست آوردهای انقلاب اسلامی ایران برعهده داریم را محقق سازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha