دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1014335
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
جنایات آل سعود در به خاک خون کشیدن جوانان شیعیه شهر قطیف

حوزه/ جنایتی هولناک که ۸۱ نفر از بیگناهان که ۴۰ نفر از جوانان و نوجوانان شیعه و همچنین از اسرای یمنی، به دست سفاکان آل سعود شهادت رسیدند را به شدت محکوم می کنیم و از مجامع به اصطلاح حقوق بشری می خواهیم، در این خصوص سکوت نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی، مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در یادداشتی، در خصوص اعدام جوانان شیعه عربستان، با عنوان «سلاخی بن سلمان» آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ

جنایات آل سعود در به خاک خون کشیدن جوانان شیعیه شهر قطیف، آنهم در سرزمین وحی، یاد آور کشتار حاجیان در جمعه خونین و فاجعه دردناک شهادت زائران بیت الله الحرام در سرزمین منا را بار دیگر زنده کرد.

اعدام و شاید به تعبیر آشکار تر سلاخی بن سلمان، این جوانان در حقیقت تضمین سر سپردگی خاندان آل سعود به نظام استکبار و رژیم کودک کش صهیونیستی می باشد

جهان اسلام باید به این نکته توجه داشته باشد که هم‌پیاله‌گی به اصطلاح خادمین الحرمین با سران کاخ سفید و اسرائیل غاصب، عاقبت این چنینی را برای پادشاهی سعودی به دنبال دارد.

خائنین به حرمین شریفین به اسم مسلمان بودن، در عمل منبع مالی قتل عام مسلمانان، توسط گروه های تکفیری مورد حمایت آمریکا و صهیونیستها در خاورمیانه بوده و هر روز فاجعه ای را می آفرینند.

جنایتی هولناک که ۸۱ نفر از بیگناهان که ۴۰ نفر از جوانان و نوجوانان شیعه و همچنین از اسرای یمنی، به دست سفاکان آل سعود شهادت رسیدند را به شدت محکوم می کنیم و از مجامع به اصطلاح حقوق بشری می خواهیم، در این خصوص سکوت نکنند.

صادق ایرانی

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha