چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: ملت ایران با صبر و ایستادگی در برابر یاوه‌گویی‌ها و فشارهای استکبار جهانی، تمام توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان را خنثی کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: امروزه جهانیان به عزت و اقتدار ایران پی بردند و می‌دانند که دیگر نمی توانند با زبان تحریم و فشارهای اقتصادی با کشورمان سخن بگویند.

وی با بیان این که ایستادگی ملت ایران در برابر یاوه گویی های استکبار جهانی باعث شده که امروزه جهانیان به قدرت کشورمان اذعان کنند، گفت: سربازان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان فرزندان ایران با قدرت از میهن دفاع می کنند و در روزهای گذشته این دلاور مردان به درستی پایگاه رژیم‌ غاصب صهیونیستی در کشور عراق را منهدم کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: دوران سخن گفتن با زبان زور با ملت ایران به سر رسیده و ملت همیشه در صحنه کشورمان با عزم و اراده پولادین همواره در خط و مسیر ولایت فقیه حرکت خواهد کرد.

محمدی لائینی بر ضرورت مبارزه فراگیر با فساد اقتصادی تاکید کرد و افزود: اجرای عدالت و مبارزه با رانت با صراحت در دستور کار است و به لطف خدا مسئولان با مفسدان اقتصادی که همان دشمنان داخلی ایران هستند، مبارزه خواهند کرد.

وی ادامه داد: سالروز ولادت با سعادت امام زمان (عج) فرصتی برای توبه و ترک کارهای خطا است و باید ملت غیور ایران اسلامی با پیروی از رهنمودهای دین مبین اسلام و ائمه اطهار (ع) همواره در مسیر حق و حقانیت گام بردارد.

امام جمعه ساری گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی همواره به ارزش های دینی پایبند هستند و خواهند بود و این ملت رشید و ولایی در مسیر حق و حقانیت گام برمی دارد.

وی افزود: مسیر عزت و سرافرازی ایران اسلامی، توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و از آحاد مردم و مسئولان می‌خواهم نسبت به اجرای منویات رهبری در ارتباط با جهاد تبیین بیش از پیش حساسیت به خرج دهند و دستاوردهای ممتاز این نظام مقدس را به اقشار مردم معرفی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha