شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1015760
۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: متاسفانه کم بودن نظارت بر بازار سنندج باعث گرانی و احتکار مایحتاج ضروری جامعه و مردم شده است که جا دارد مسئولان در این باره چاره اندیشی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج، اظهار داشت: مهمان نوازی و کمک به هم نوع از صفات بارز مردم نوع دوست استان کردستان است.

امام جمعه سنندج با تقدیر از دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز، گفت: کردستان در بسیاری از حوزه ها دارای ظرفیت های بسیار بالایی است ولی مورد غفلت قرار گرفته است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: کردستان هم در بحث ثروت های خدادادی و هم نخبگان علمی بسیار غنی است، باید از این ظرفیت برای توسعه این استان نهایت استفاده را ببریم.

وی تصریح کرد: تحقق شعار امسال می تواند بسیاری از مشکلات کشور در حوزه اقتصاد و اشتغال را برطرف نماید.

امام جمعه سنندج در ادامه افزود: امسال علیرغم هشدارهای مسئولان در بحث تردد و رانندگی شاهد فوت بیش از ۳۰۰ هموطن در تصادفات جاده ای بوده ایم که این آمار نگران کننده است.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم نظارت بر بازار، عنوان کرد: متاسفانه کم بودن نظارت بر بازار سنندج باعث گرانی و احتکار مایحتاج ضروری جامعه و مردم شده است که جا دارد مسئولان در این باره چاره اندیشی کنند.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی یکی از عوامل مهم در کاهش ازدواج و نیز بالا رفتن آمار طلاق در جامعه ماست، گفت: تلاش برای کسب روزی حلال در اسلام بسیار مورد تاکید قرار گرفته است و کسانی که برای امرار معاش همواره نسبت به حلال و حرام توجه دارند، مورد توجه خدا و رسولش خواهند بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 0
    ناظر کیست؟ ناظری که داره نظارت میکنه را معرفی نمایید