دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مرحوم کاردان

حوزه/مرحوم آیت الله کاردان، افزون بر تدریس دروس حوزوی و تالیف آثار ارزشمند در زمینه کلام و امامت، سالها در راه تبیین و تفسیر فرهنگ و اندیشه اصیل اسلامی و حفظ و ترویج سیره و میراث پیامبر اعظم(ص) و اهل بیت آن حضرت (ع)صادقانه و مجاهدانه تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با صدور پیامی ارتحال مرحوم کاردان را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال دانشمند فرهیخته و فاضل ارجمند ابو الشهید آیت الله آقای حاج شیخ غلامرضا کاردان(ره) موجب تألم خاطر گردید.

آن روحانی پارسا افزون بر تدریس دروس حوزوی و تالیف آثار ارزشمند در زمینه کلام و امامت، سالها در راه تبیین و تفسیر فرهنگ و اندیشه اصیل اسلامی و حفظ و ترویج سیره و میراث پیامبر اعظم(ص) و اهل بیت آن حضرت (ع)صادقانه و مجاهدانه تلاش کرد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان ایشان را به خانواده محترم، دوستان و آشنایان ایشان، تسلیت عرض نموده ، از درگاه ایزد متعال برای آن فقید سعید و فرزند شهیدشان، بخشش بی پایان الهی و حشر با ائمه اطهار(ع) و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر فراوان و پایدار خواستارم.

عاش سعیدا و مات سعیدا

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه‌های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قم IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    1 0
    رحمت الله علیه بسیار عالم پرهیزگار و متقی بودتد
  • معتقدی IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    بنده در یکی از سفرهای حج، ایشان را در بعثه ملاقات کردم، بسیار متواضع و متخلق بودند. ان شاءالله به پاس خدمات این عالم پارسا به حوزه های علمیه و مکتب اهل بیت علیهم السلام، در جهان آخرت در بهشت برین و در جوار انبیا و اولیا و صلحا مأوا گزیند.