شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خانم همایونلو

حوزه / استاد حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: مادران به مادر بودن خود افتخار کنند و بدانند که دشمنان در صدد تخریب مقام و منزلت مادر و نقش همسر در خانواده هستند.

خانم همایونلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: سبک زندگی ایرانی- اسلامی ترویج دهنده مسائلی نظیر احترام، حق الناس، حیا، ساده زیستی، رفتار صحیح در خانواده، نقش زن در خانواده است و برای داشتن پیشرفت همراه با سعادت دنیوی و اخروی نیاز است تا زندگی به سبک اسلامی در خانواده ها پیاده شود.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین خاطرنشان کرد: سبک زندگی ایرانی- اسلامی و اجرای شدن آن معضلات فرهنگی اجتماعی ناشی از تهاجم فرهنگی را رفع می‌کند

وی ادامه داد: سال‌هاست که سبک زندگی غربی مهم‌ترین ارزش‌های اسلامی را نشانه گرفته است؛ از آنجا که در دین اسلام، خانواده از ارزش والایی برخوردار است، ازاین‌رو مروجان سبک زندگی غربی بنیان خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده‌اند.

همایونلو اظهار کرد: کانون خانواده بسیار مقدس است و در قرآن نیز بر این نکته تأکید شده است، زیرا خانواده باید محل آرامش بوده و بین اعضای آن مودت و رحمت بر قرار شود، در محیط خانواده باید تفکر و عقلانیت حاکم باشد.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین عنوان کرد: دشمنان اسلام، خانواده را مورد هجمه قرار داده اند و تلاش می کنند رکن اصلی خانواده را که مادر است، هدف قرار دهند.

وی عنوان کرد: محکم ترین پایه های ارزشی، اعتقادی، فکری، بینشی و اساس خانواده مادر است؛ مادران به مادر بودن خود افتخار کنند و بدانند که دشمنان در صدد تخریب مقام و منزلت مادر و نقش همسر در خانواده هستند.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین عنوان کرد: دشمن برای نابودی تمدن اسلامی سه محور خانواده، نظام آموزشی، الگوها و اسوه ها را مورد هدف قرار داده است و برای رسیدن به اهداف شوم خود شبانه روزی سیاست گذاری و نقشه راه تعیین می کند.

همایونلو تصریح کرد: عمل به سبک زندگی اسلامی و ایرانی مایه خوشبختی خانواده ها می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha