یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
هادی میرزایی

حوزه/ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مرکزی استان مرکزی گفت: جهاد تبیین مهمترین وظیفه‌ای است که رهبر انقلاب برعهده آحاد مردم و مسئولان قرار داده‌ است، چرا که جهاد تبیین راهبرد خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بر افکار عمومی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام هادی میرزایی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اراک، اظهار داشت: اکنون در گام دوم انقلاب، جهاد تبیین مهمترین وظیفه‌ای است که رهبر انقلاب برعهده آحاد مردم و مسئولان قرار داده‌ است، چرا که جهاد تبیین راهبرد خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بر افکار عمومی است.

وی معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی را مصداق جهاد تبیین عنوان کرد و ادامه داد: ممکن است مشکلات و کاستی‌هایی در کشور وجود داشته باشد، اما نباید از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی غافل شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی اظهار داشت: نظام اسلامی در پرتو نظام ولایی توانسته انسان‌هایی همانند، امام راحل، رهبر معظم انقلاب، آیت الله بهجت و حاج قاسم سلیمانی را به دنیا معرفی کند.

حجت‌الاسلام میرزایی بیان کرد: پیام نخست ۱۲ فروردین عدم مشروطیت سلطنت طاغوتیان بوده و در این روز مردم نشان دادند که نظام طاغوتی و ستمگر نمی‌خواهند.

وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی بر پایه جمهوریت و اسلامیت، نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر با رای مردم مستقر شد و این مهم نشان دهنده آن است که نظام بر پایه ولایت فقیه اداره می‌شود و این فقیه جامع شرایط است که به نظام مشروعیت می‌دهد.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: جمهوریت، مهمترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و امروز مردم در روی کار آمدن مسئولان حضوری فعال دارند و لذا مسئولانی که روی کار می‌آیند لازم است که خوی اشرافی‌گری نداشته باشند.

وی افزود: اسلامیت جمهوری اسلامی بر پای اسلام ناب محمدی(ص) است و از این نظر جدایی دین از سیاست که سیاسیون هرکاری خواستند انجام دهند، باطل است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مرکزی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته همواره پشتیبان انقلاب و آرمان‌های امام راحل و شهدا بودند و توطئه‌های دشمنان هیچ اثری بر عزم و اراده این ملت در حمایت از نظام اسلامی نداشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha