جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طرح ختم قرآن

حوزه/ طرح ختم قرآن کریم به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان(عج)، در ماه مبارک رمضان از سوی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان برگزار می‏‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، در راستای ترویج فرهنگ انتظار و دعا برای تعجیل در فرج منجی عالم بشریت(عج) و با توجه به اهمیت و برکات ختم قرآن از جمله اجابت قطعی یک دعا برای ختم کننده و اینکه بالاترین دعاها و عبادت‌ها، انتظار فرج خوانده شده است، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، طرح ختم قرآن مجید، به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان(عج) را در آغازین روزهای ماه مبارک رمضان و در آستانه سال و قرن جدید برگزار می‏ نماید.

این طرح همانند سال‌های گذشته، در ماه مبارک رمضان، با هدف دعا برای سلامتی و تعجیل در فرج حضرت ولی عصر (عج) برگزار می‏‌شود.

همچنین جهت شناخت بیشتر علماء و شهداء و بهره مندی از دعای خیر ایشان، در فراهم شدن مقدمات ظهور، هر روز یک عالم یا شهید را به صورت خاص در ثواب این ختم، شریک می نماییم .

هدیه و ثواب ختم اول تقدیم به روح بلند بانو مجتهده امین(ره) می شود.

علاقه‏‌مندان برای شرکت در این طرح قرآنی در ماه مبارک رمضان می‏‌توانند به نشانی اینترنتی https://b2n.ir/b28621 مراجعه نمایند و علاقه‏‌مندی خود را برای قرائت حداقل یک حزب یا جزء از قرآن کریم به ثبت رسانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha