یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماه مبارک رمضان

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: ماه مبارک رمضان، ماه قرب الهی و کسب فیوضات الهی است و انسان نباید این فرصت طلایی را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهرآرا، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سردارین گفت: بیماری کرونا حضور طلاب در کلاس ها را تحت الشعاع قرار داده بود. بسیار خوشحال هستیم که بار دیگر فعالیت های آموزشی به صورت حضوری آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان ماهی بزرگ و پر از رحمت و رسیدن به این ماه ارزشمند یک فضلیت است و پیامبر اسلام (ص) می فرمایند، خدایا ما را به رمضان برسان، برای برخورداری از برکات ماه مبارک رمضان است

مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین تصریح کرد: ماه مبارک رمضان ماهی است که روزی مومن زیاد می شود، کسی که روزه داری را در این ماه افطاری دهد باعث مغفرت انسان می شود و انسان نباید این فرصت طلایی را از دست بدهد.

وی ادامه داد: در این ماه نه تنها شیطان منزوی می شود که دروازه های دوزخ بسته و درهای بهشت باز می باشد و رحمت و غفران خداوند شامل حال بندگانش می شود.

وی ادامه داد: مسلمان باید همیشه به خصوص در ماه رمضان در سنگر مبارزه با هواهای نفسانی آماده باشد و با یک غفلت گول شیطان را نخورد و همه حسنات را بر باد ندهد.

مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: ماه مبارک رمضان، ماه قرب الهی و کسب فیوضات الهی است و انسان نباید این فرصت طلایی را از دست بدهد.

حجت الاسلام مهر آرا، هتک حرمت حرم رضوی از سوی تکفیری ها و دشمنان را محکوم و خواستار برخورد قاطع مسئولین دستگاه قضایی با عامل یا عاملین این حرکت ناجوانمردانه شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha