دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: هیچ گاه نمی توان بازار را با شعار، حرف و جلسه کنترل و نظارت کرد، نباید اجازه دهیم که بیش از این تورم بر جامعه و به ویژه اقشار ضعیف فشار وارد آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج، اظهار داشت: رمضان ماه بزرگی است که در رحمت و برکت خداوند متعال بر روی بندگانش باز است.

امام جمعه سنندج در ادامه با محکوم کردن شهادت روحانیون جهادگر در صحن حرم رضوی به دست ایادی تکفیری ـ صهیونیستی، گفت: بی شک کسانی که مسبب و عامل این جنایات هستند به زودی جواب جنایت های خویش را خواهند گرفت بنابراین از دستگاه های متولی درخواست داریم که در این قضیه با قدرت تمام اقدام کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: امیدواریم که آرامش، انسانیت و صلح هر چه سریعتر جامعه بشری به ویژه جهان اسلام را در بر بگیرید تا دیگر شاهد اینگونه اعمال ضدانسانی نباشیم.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید نظارت بر بازار و صنوف بیش از پیش شود، عنوان داشت: هیچ گاه نمی توان بازار را با شعار، حرف و جلسه کنترل و نظارت کرد، نباید اجازه دهیم که بیش از این تورم بر جامعه و به ویژه اقشار ضعیف فشار وارد آورد.

امام جمعه سنندج گفت: اکنون مردم نسبت به قیمت ها در بازار نگران هستند، از مسئولان و دولتمردان درخواست داریم که نظارت ها را بیشتر کنند و زمینه تورم بیش از این را از بین ببرند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از جامعه امروز نیازمند همراهی و کمک ماست، افزود: طبق روایات و احادیث دینی کمک به هم نوعان به ویژه سالخوردگان در نزد خداوند متعال از اجر و پاداش بسیار بزرگی برخوردار است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha