یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در جهت رفع مشکلات محرومان تحسین برانگیز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در دیدار مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، گفت: خدمت رسانی این نهاد سبب قرار گرفتن لبخند رضایت بر روی لبان محرومان و در نهایت رضایت خدای متعال می شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین به شرایط سخت زندگی و معیشت مردم و نیازمندان و شیوع ویروس کرونا اشاره و خطاب به مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: اگر شما در باز کردن گره از مشکلات نیازمندان توفیقاتی دارید، مرهون نیت خالص و روحیه انقلابی شما بوده واین یک توفیق بسیار بزرگی است که نصیب شما شده که باید قدر بدانید و خدا راشاکر باشید.

وی ادامه داد: امروز شاهد گستره‌ای از خدمات متنوع و خدمتگزاری صادقانه کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) با حفظ کرامت مدد جویان در حوزه‌های مختلف در استان هستیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: کمیته امداد و حوزه علمیه قزوین می توانند با همکاری هم، فعالیت‌های فرهنگی را در زمینه های مختلف با حضور طلاب و روحانیون انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های طلاب در برنامه های فرهنگی کمیته امداد، بیان کرد: حوزه علمیه قزوین دارای مدارس متعددی است و برای ارائه خدمت به کمیته امداد، از آمادگی لازم برخورداریم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: سال گذشته در مدارس حوزه های علمیه قزوین شاهد افتتاح مراکز نیکوکاری جمع آوری کمک های نقدی برای نیازمندان و محرومان بودیم و این تلاش ها همچنان تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: حوزه های علمیه در حد توان خود به واسطه تاسیس مراکز نیکوکاری در مدارس با کمک کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کار محرومیت زدایی در جامعه را انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا در خصوص تفاهم همکاری بین دو نهاد حوزه علمیه قزوین و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: حوزه قزوین با مدیریت قبلی کمیته امداد تفاهم نامه ای را منعقد کرد و امیدواریم بندهای مطرح شده در آن به مرحله اجرا در آید.

دیدار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) با مدیر حوزه علمیه قزوین

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha